تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ریزش ۷ هزار واحدی شاخص کل با بیشترین تاثیر منفی فارس، فولاد، شستا و تاپیکو

امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های غمارک، پتایر، قصفها، غبهنوش، زمگسا، غنوش و کحافظ مربوط بود.

کد خبر: ۷۶۲۵۶
۱۴:۰۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹

ریزش ۷ هزار واحدی شاخص کل با بیشترین تاثیر منفی فارس، فولاد، شستا و تاپیکو

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز برخلاف روند صعودی روز‌های گذشته، شاخص کل با ۷ هزار و ۶۸۸ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۳۵۸ هزار واحد کاهش پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۸۸۸ واحد افت به عدد ۳۸۲ هزار و ۶۸۴ واحد رسید. امروز نماد‌های فارس، فولاد، شستا و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های فملی، کچاد و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را داشتند. نماد‌های شستا، خودرو، خساپا، وتجارت، فملی، فولاد و شبندر از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های غمارک، پتایر، قصفها، غبهنوش، زمگسا، غنوش و کحافظ مربوط بود. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های خکار، غاذر، خوساز، کپارس، ثشاهد، خموتور و وتوس تعلق داشت. بیشترین حجم معامله به ترتیب عبارت بود از: خساپا، خودرو، وتجارت، وبصادر، وپارس، خگستر و وبملت. نماد‌های شستا، خودرو، خساپا، فملی، وتجارت، فولاد و شبندر امروز با بیشترین ارزش معامله پشت سر گذاشتند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۱۶۱ واحد افت به عدد ۱۶ هزار و ۴۷۹ واحد کاهش پیدا کرد. نماد‌های هرمز، صبا، وسپهر، ذوب، دی و ارفع بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند و نماد تلیسه بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشت. نماد‌های دی، بپیوند، بگیلان، شاروم، زملارد، غگیلا و پیزد از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


نماد‌های غگیلا، تلیسه، غدیس، زشگزا، زبینا، تملی ۷۰۹ و تملی ۸۰۷ امروز، بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. بیشترین حجم معامله در فرابورس به ترتیب عبارت بود از: ذوب، تلیسه، وسپهر، بجهرم، دی، اعتماد و شگویا. نماد‌های اراد، دی، اعتماد و افاد بیشترین ارزش معامله را داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی