تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

نماینده مجلس در کمیته فیلترینگ: بارها به مسئولان تذکر داده شده که عضو توییتر نباشند

نماینده مجلس در کمیته فیلترینگ گفت: من با فیلتر توییتر موافق هستم. همین طور درباره حضور مسئولان در شبکه توییتر که البته مشابه این وضعیت را در شبکه‌های اجتماعی نیز شاهد هستیم، بارها به مسئولان گفته شده که نباید عضو باشند ولی متاسفانه این مساله را رعایت نکردند.

کد خبر: ۷۶۰۱۹
۱۹:۴۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹
نماینده مجلس در کمیته فیلترینگ:  بارها به مسئولان تذکر داده شده که عضو توییتر نباشند
 
دیدارنیوز - جواد حسینی کیا درباره ارزیابی شبکه‌های اجتماعی، گفت: شبکه‌های اجتماعی می‌توانند رسالت اطلاع‌رسانی را داشته باشند. البته نیاز است که در انجام این رسالت، شبکه‌های اجتماعی به شفافیت، ترویج نگاه عادلانه بدون بازی با حیثیت فرد و اقشار جامعه و حفظ شان و منزلت نظام جمهوری اسلامی پایبند بوده و در موضوعات مختلف ندای مردم در عین رعایت قانون کشور باشند.

این عضو کمیته فیلترینگ ادامه داد: اینکه بعضا دیده می‌شود که برخی شبکه‌های اجتماعی زمینه سیاه‌نمایی را فراهم کرده و بلندگوی جریان‌های معاند نظام و بیگانه می‌شوند قابل قبول نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما موافق رفع فیلتر توییتر هستید، گفت: خیر من موافق این اقدام نیستم.

حسینی کیا در واکنش به این موضوع که امروز بسیاری از مسئولان رسمی کشور ، اکانت رسمی در توییتر دارند و در این وضعیت چرا توییتر باید فیلتر باشد، گفت: من با رفع فیلتر توییتر موافق نیستم. همین طور درباره حضور مسئولان در شبکه توییتر که البته مشابه این وضعیت را در شبکه‌های اجتماعی نیز شاهد هستیم، بارها به مسئولان گفته شده که نباید عضو باشند ولی متاسفانه این مساله را رعایت نکردند.

این عضو کمیته فیلترینگ همچنین درباره احتمال رفع فیلتر شبکه یوتیوب، گفت: من فکر نمی‌کنم که چه یوتیوب و چه توییتر رفع فیلتر شوند، چراکه ظرفیت رفع فیلتر آن در کشور احساس نمی‌شود.
 
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی