تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
ماجراهای فوتبال اروپا

از قیچی زلاتان تا برد آرسنال برابر شیاطین سرخ

کد خبر: ۷۴۷۵۴
۲۲:۵۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹
از قیچی زلاتان تا برد آرسنال برابر شیاطین سرخ
 
میلان تیم مدعی قهرمانی سری آ موفق شد با قیچی زلاتان برد پنجم خود را به دست بیاورد، لاتزیو هم در دقایق تلف شده ۹۸ برابر تورینو کامبک زد و سه امتیاز حساس خود را به دست آورد و رونالدو هم با عبور از کرونا موفق شد دبل کند و روند ناکامی یوونتوس را قطع کند.
***
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: لیگ‌های برتر اروپایی از امروز ظهر تا شب بازی‌های مهمی برگزار شد که به مرور نتایج فوتبال برگزار شده می‌پردازیم.

اییتالیا: برگردان زلاتان تا بازگشت رونالدو
ظهر امروز میلان برابر اودینزه به میدان رفت، و برای گرفتن سه امتیاز حساس این دیدار و رفتن به سوی قهرمانی، کار چندان سختی برابر اودینزه نداشت. زلاتان پیر خستگی ناپذیر سوئدی ابتدا موفق شد با پاس گلی که  به کسیه داد، گل اول میلان به ثمر رساند، اما رودریگو دی پائول، گل تساوی را برای اودینزه به ثمر رساند، اما در دقایق پایانی زلاتان بنجامین باتن روسونری‌ها با قیچی برگردان تماشایی کار را ۲-۱ کرد تا میلان با گرفتن این سه امتیاز خود را از تیم دوم جدول جدا کند و با ۴ امتیاز اختلاف و بدون شکست در ۶ بازی، در صدر جدول جا خوش کند.
 
از قیچی زلاتان تا برد آرسنال برابر شیاطین سرخ

یوونتوس تحت هدایت پیرلو، بعد از نتایج ناامید کننده در هفته‌های گذشته، با بازگشت رونالدو از کمند ویروس کرونا، به سه امتیاز مهم این دیدار رسید تا نتایج بد دو هفته گذشته را جبران کند. یوونتوس ابتدا توسط موراتا به گل رسید، بعد رونالدو بعد از دو دقیقه از ورودش به زمین گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در ادامه هم رابیوت گل سوم و تثبیت کننده را به ثمر رساند، اما یوونتوس و رونالدو سیری ناپذیر نبودند و گل چهارم را به ثمر رساند تا یوونتوس با ۴ کل به سه امتیاز این دیدار رسید تا کمی از بحران خارج شد.
 
از قیچی زلاتان تا برد آرسنال برابر شیاطین سرخ

در جذاب‌ترین دیدار این هفته، تورینو به دیدار لاتزیو رفت. تورینو را باید بدشانس‌ترین تیم هفته نامید چرا که این تیم در نیمه اول ۲-۱ پیش افتاد، اما لاتزیو گل تساوی را به ثمر رساند، اما تورینو در دقیقه ۸۸ به گل سوم رسید، اما بخت تورینو برای گرفتن این سه امتیاز یار نبود. لاتزیو توسط ایموبیله توسط دقیقه ۹۵ و کاسیدو ۹۸  گل‌های بازگشت فوق العاده را کامل کرد و سه امتیاز حساس را به شکل معجزه واری به دست آورد.
 
از قیچی زلاتان تا برد آرسنال برابر شیاطین سرخ

ناپولی تیم دوم جدول که هدایت آن بر عهده گنارو گتوزو هافبک جنگنده سال‌های گذشته میلان است امشب در حالی می‌توانست با برد خانگی خود را بار دیگر به یک امتیازی میلان برساند، در برابر ساسولو ۲-۰ شکست خورد، تا با این شکست، اختلاف ۴ امتیازی با میلان حفظ شود. ساسولو هم با این برد جای ناپولی را در رده دوم گرفت تا شگفتی این تیم ادامه دار باشد.
 
از قیچی زلاتان تا برد آرسنال برابر شیاطین سرخ

انگلیس: اولدترافورد دیگر جایی برای شیاطین سرخ نیست
در ادامه هفته هفتم لیگ برتر انگلستان، استون ویلا تیم شگفتی ساز ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر انگلستان که در آستانه صدرنشینی بود، اما استون ویلا در خانه میزبان ساوتهمپتون بود، اما با یک شگفتی رو به رو شد. تیم ساوتهمپتون ابتدا موفق شد ۴ گل که دو گل آن توسط وارد پروز،  دنی اینگز و یانیک وسترگارد از ویلا پیش افتاد، اما استون ویلا خیلی دیر به فکر جبران ۴ گل خورده افتاد و در نهایت موفق شد تنها ۳ گل از چهار گل را جبران کند، اما در نهایت شکست خورد و دستش از ۳ امتیاز این بازی کوتاه ماند.
 
از قیچی زلاتان تا برد آرسنال برابر شیاطین سرخ

اورتون تیم شگفتی ساز این فصل لیگ برتر انگلستان که با کارلو آنچلوتی در اندیشه گرفتن سهمیه اروپایی است، مقابل نیوکاسل قرار گرفت، اما در نهایت با نتیجه ۲-۱ مقابل این تیم شکست خورد تا سه امتیاز حساس این بازی را از دست داده باشد. کالوم ویلسون برای نیوکاسل ۲ گل را برای این تیم سفید مشکی پوشان به ثمر رساند و در ادامه موفق شد این نتیجه را حفظ کند، اما گل دقایق پایانی دومینیک کالورت لوین هیچ گره‌ای از کار شاگردان آنچلوتی باز نکرد و اورتون دومین باخت را متحمل شد.
 
از قیچی زلاتان تا برد آرسنال برابر شیاطین سرخ

آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا موفق شد دست به کار بزرگی بزند و  موفق در تئاتر رویا‌ها منچستریونایتد را با تک گل آبومیانگ از روی نقطه پنالتی شکست دهد. شاگردان اوله سولسشایر که این فصل را اصلا خوب شروع نکردند در این دیدار هم چشم به گرفتن اولین سه امتیاز خانگی خود داشتند، اما شیاطین سرخ کاملا بی انگیزه نشان دادند و در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند، اما در نیمه دوم ورق به سود شاگردان آرتتا برگشت و موفق شد در دقیقه ۷۰ روی بی احتیاطی محض پوگبا صاحب ضربه پنالتی شوند و در ادامه آبومیانگ گل برتری را به ثمر برساند. منچستر که نیاز به امتیاز داشت در ادامه ادینسون کاوانی و وان ده بیک را به میدان آورد، اما هیچ گره‌ای از کاز شیاطین سرخ باز نکردند و در نهایت با همان یک گل مغلوب توپچی‌های لندن شدند. منچستر یونایتد حالا با این شکست، ۷ امتیازی باقی ماند و به رده ۱۶ جدول سقوط کرد و در خانه هم با این باخت، در ۴ بازی انجام داده در خانه ۳ شکست و ۱ تساوی به دست آورد و از لذت گرفتن ۳ امتیاز خانگی عاجز مانده است.  
 
از قیچی زلاتان تا برد آرسنال برابر شیاطین سرخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی