تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پیگیری مسائل دانشجویان ایرانی در بلاروس از سوی سفیر ایران

سفیر ایران با حضور در دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس، به پیگیری مسائل دانشجویان ایرانی در این کشور پرداخت.

کد خبر: ۷۴۱۴۹
۰۹:۴۳ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ به گزارش بخش رسانه‌ای سفارت ایران در مینسک، «سعید یاری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، با «سرگئی روبنیکویچ» رئیس دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس دیدار و گفتگو کرد.
 
در این دیدار درباره موضوعات مورد علاقه دو طرف به ویژه مسائل مبتلابه جامعه دانشجویان ایرانی و همچنین راه‌های توسعه همکاری بین سفارت و دانشگاه دولتی علوم پزشکی بلاروس بحث و تبادل نظر شد.
 
سعید یاری در این دیدار، از بخش‌های مختلف دانشگاه به ویژه واحد‌های آموزشی بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت‌های علمی و متد‌های آموزشی این دانشگاه آشنا شد.
 
‌همچنین سفیر ایران در بلاروس به همراه رئیس و معاونان دانشگاه در جلسه پرسش و پاسخی که با حضور قریب به ۳۰۰ نفر از دانشجویان ایرانی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه برگزار شده بود، شرکت کرد که دانشجویان به بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و طرح سوالات خود پرداختند.
 
یاری در پاسخ به سوالات مطرح شده، با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با رییس دانشگاه اظهار امیدواری کرد که با همکاری مدیران دانشگاه، مشکلات موجود برطرف شود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی