تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

توضیح پلیس درباره ممنوعیت ورود و خروج در ۵ شهر: در آمار تردد، کاهش نسبتا خوبی داشته ایم

جانشین پلیس راهور ناجا درباره اعمال ممنوعیت تردد در ۵ کلانشهر کشور توضیحاتی را ارائه کرد. وی درباره کنترل پلیس در این خصوص ادامه داد: خروج پلاک این شهرها و همچنین ورود پلاک غیر به این شهرها ممنوع است. البته با توجه به اینکه به هرحال این موضوع به پلیس دیرهنگام اعلام شد و بسیاری از الزاماتی که پلیس برای اعمال محدودیت ها نیاز دارد، آماده نیست، بیشتر رویکرد ما ارشادی و تذکری است.

کد خبر: ۷۳۶۰۸
۱۲:۰۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۹
توضیح پلیس درباره ممنوعیت ورود و خروج در ۵ شهر: در آمار تردد، کاهش نسبتا خوبی داشته ایم
 
دیدارنیوز - «سردار تیمور حسینی» جانشین پلیس راهور ناجا درباره اقدام پلیس راهور درخصوص ممنوعیت ورود و خروج در ۵ کلانشهر با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: روز گذشته بلافاصله پس از اینکه از سوی کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در وزارت کشور موضوع ممنوعیت ورود و خروج در ۵ کلانشهر که از سوی وزارت بهداشت پیشنهاد شده بود را به پلیس اعلام شد، دستورالعملی را تنظیم و به این ۵ کلانشهر شامل مشهد، ارومیه، کرج، تهران و اصفهان ابلاغ کردیم درخصوص تردد به این شهرها چه در خصوص ورود و چه در خصوص خروج کنترل لازم را داشته باشند.

وی درباره کنترل پلیس در این خصوص ادامه داد: خروج پلاک این شهرها و همچنین ورود پلاک غیر به این شهرها ممنوع است. البته با توجه به اینکه به هرحال این موضوع به پلیس دیرهنگام اعلام شد و بسیاری از الزاماتی که پلیس برای اعمال محدودیت ها نیاز دارد، آماده نیست، بیشتر رویکرد ما ارشادی و تذکری است.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینکه مقرر شده است نمایندگانی از وزارت بهداشت و هلال احمر نیز در مبادی ورودی و خروجی این کلانشهرها به همراه پلیس حضور داشته باشند، تاکید کرد: مطمئنا مردم به هرحال با درک درستی که از شرایط دارند، همکاری لازم را با پلیس و سایر رده های مستقر در مبادی ورودی و خروجی دارند.

سردار حسینی تصریح کرد: آماری که ما امروز درباره تردد در محورهای ورودی و خروجی این ۵ کلانشهر دریافت کرده ایم نشان می دهد نسبت به روز قبل کاهش نسبتا خوبی داشته ایم، البته باید در پایان وقت امروز نیز دوباره این آمارها بررسی تا مشخص شود چند درصد نسبت به روز قبل یا هفته قبل یا مدت مشابه سال قبل تغییر کرده است. امیدواریم با همکاری مردم این کنترل ها منتج به رعایت این موضوع و پرهیز از سفر و در نهایت نیز کاهش شیوع لجام گسیخته ویروس کرونا باشیم.

وی تاکید کرد: ما اعلام کرده ایم نگاه ما و اقدام ما مبتنی بر تذکر و ارشاد است. از دیشب ساعت ۲۴ هم که این کار در حال انجام است، گزارش های اعلام شده نشان دهنده می دهد که همکاری مردم با ما ماموران پلیس بسیار خوب بوده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی