تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
پوشش ویژه انتخابات آمریکا در دیدار

به ترامپ رأی ندهید؛ به جهنم می‌روید!

کد خبر: ۷۳۵۳۶
۱۹:۰۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹
به ترامپ رأی ندهید به جهنم می‌روید
 
دیدارنیوز ـ پرستو بهرامی راد: در ۱۳ ایالت آمریکا فقط بیش از یک میلیارد دلار هزینه تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری شده است. حال باید دید در این برهه که ایالات متحده درگیر کرونا است، می‌تواند انتخابات بی دردسری را بگذراند یا خیر؟
 
 
 
 
 
 
 

شوهر کیم کارداشیان کارزار انتخاباتی خود را شروع کرد


به گزارش بی بی سی، کانیه وست، رپر آمریکایی و همسر کیم کارداشیان سه هفته باقی مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و در حالی که دونالد ترامپ و جو بایدن در میانه کارزار انتخاباتی خود هستند، با انتشار یک ویدئوی کمپین انتخاباتی خود را آغاز کرد. کمپین انتخاباتی او بیشتر بر مقوله‌هایی مانند مذهب و خانواده تاکید دارد. انتخاب هنرپیشه و چهره تلویزیونی به عنوان رئیس‌جمهوری، در آمریکا بی‌سابقه نیست. همچنین تاکنون فقط یک رئیس‌جمهوری مستقل انتخاب شده است.



ترامپ، کریستف کلمب امروز


ترامپ روز گذشته خود را با انتشار چند توئیت آغاز کرده است. او در این پیام‌ها صراحتاً مردم ایالت‌های ایلنویز، نیویورک و کالیفرنیا را مورد خطاب قرار داده و نوشته است: «اگر به جو بایدن رأی دهید به جهنم می‌روید.» و در ادامه از مردم این ایالت‌ها خواسته تا در انتخابات سوم نوامبر به او رأی بدهند.

به گزارش فاکس نیوز، همچنین ترامپ در میتینگ خود در ایالت سرنوشت ساز پنسیلوانیا با اشاره به ابتلا به ویروس کرونا و طی کردن مسیر درمان گفت که احساس می‌کند سوپرمن است. همچنین در ادامه بیان کرد: «ما در خاورمیانه و برخی کشور‌های دیگر جهان مثل پلیس عمل می‌کردیم، اما آن دوران به سر آمده است و امروز هر کشوری باید مسئولیت هایش را بشناسد.» او خود را مدافع میراث کریستف کلمب در برابر افرادی معرفی کرد که می‌خواهند آمریکا را نابود و با کمک چپگرایان افراطی به الگو‌ها و شخصیت‌هایش بی‌حرمتی کنند.



بایدن: ایران و ترکیه وارد منازعه قره باغ نشوند

جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا یک روز بعد از سفر ترامپ به ایالت فلوریدا، به این ایالت سفر کرده است. او در سخنرانی با حضور ۵۰ نفر در مراسمی در برووارد کانتی در جنوب فلوریدا که در آن فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده بود، گفت: «از نظر دونالد ترامپ رأی دهندگان سالمند بی مصرف و فراموش شدنی هستند.»

بایدن ضمن نقد عملکرد ترامپ در قضیه قره باغ گفته است: «دولت ترامپ باید به نوازش کردن آنکارا پایان دهد و به هر دو کشور ترکیه و ایران بگوید در این منازعه مداخله نکنید.» اظهارات بایدن در حالی مطرح شده که ایران همواره از هر دو همسایه خود خواسته درگیری‌های نظامی را کنار بگذارند.

در یک تحول دیگر مربوط به بایدن، رونی جکسون، پزشک سابق کاخ سفید گفته است: «بایدن صلاحیت روانی لازم برای ریاست‌جمهوری را ندارد.»


حواشی انتخابات


در پی لغو مناظره دوم نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا بایدن همان شب میزبان ABC خواهد بود و NBC ظاهرا بناست میزبان ترامپ باشد.

از دیگر حواشی انتخابات آمریکا بررسی صلاحیت نامزد ترامپ برای کرسی خالی دیوانعالی است که با جدال سناتور‌های طرفین شروع شده است. به گزارش رویترز، ایمی کنی برت از پاسخ به سناتور‌هایی که پرسیدند آیا درباره قوانین مهم مربوط به سقط جنین یا ازدواج افراد هم‌جنس معتقد است به درستی تصمیم گرفته شده یا نه، خودداری کرد و در حقیقت به سوالات کلیدی پاسخ نداد. جنگ برای انتخاب کرسی خالی دیوانعالی قبل یا بعد از انتخابات سوم نوامبر بین جمهوری خواهان و دموکرات‌ها ادامه دارد.



نظرسنجی‌ها


طبق نظر سنجی‌ها تا امروز تعداد رأی‌های الکترال بایدن ۳۶۵ و ترامپ ۱۶۳ رأی است. پیشتازی بایدن در ایالات کلیدی هنوز ادامه دارد. شبکه سی‌ان‌ان با بررسی مقایسه‌ای نظرسنجی‌های انتخابات ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰، زمینه را برای پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری امسال مهیا دانسته است.

همچنین نتایج جدیدترین نظرسنجی روزنامه انگلیسی گاردین حاکی از آن است که ۵۷ درصد از رأی‌دهندگان احتمالی آمریکا گفته‌اند در انتخابات ۱۳ آبان به بایدن رأی می‌دهند و ۴۰ درصد هم از ترامپ حمایت کرده‌اند. در حقیقت بایدن ۱۷ درصد از ترامپ جلوتر است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی