تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سرمربی تیم تراکتور مطرح کرد: به شایعات دامن نزنید و گرنه شکایت می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به انتشار مصاحبه‌ای از مهاجم استقلال در یکی از روزنامه‌ها به تمامی رسانه‌ها اولتیماتوم داد و گفت: به شایعات دامن نزنید و گرنه شکایت می‌کنم.

کد خبر: ۷۳۳۶۶
۱۵:۵۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به مصاحبه امیر ارسلان مطهری مهاجم استقلال، مطلبی را در صفحه اجتماعی خود قرار داده و به تمامی رسانه‌ها اولتیماتوم داد.
 
منصوریان در حساب رسمی خود در اینستاگرام در این باره نوشت:
 
“سلام خدمت مردم عزیز ایران
 
از زمانی که هدایت تیم محبوب و پر طرفدار تراکتور را در دست گرفتم، تمام تمرکزم را بر روی مسائل فنی گذاشته و از همه حواشی دوری کردم. اما انگار برخی از افراد سکوت من را دوست ندارند و دائما حاشیه درست می‌کنند.
 
متاسفانه باز هم یکی از نشریه‌های کشور که عادت کرده برخلاف اسمش عمل کند، کاری انجام داد که بوی نفاق می‌دهد.
 
روز گذشته مطلبی از قول ارسلان مطهری منتشر شد که این بازیکن گفته بود: (از تماس علی آقا ممنونم، اما تمرکزم روی موفقیت استقلال است). مطلبی که آنقدر برای من تعجب برانگیز بود که خودم بلافاصله با ارسلان تماس گرفتم و پیگیر صحت و سقم ماجرا شدم و او گفت چنین چیزی نگفته است؟!
 
درست چند هفته قبل، همین روزنامه قبل از فینال جام حذفی با قرار دادن بنده مقابل هواداران استقلال، مطلبی را منتشر کرد که با واکنش من همراه بود و با گذشت زمان همه متوجه شدند که دروغ است. الان هم هدفی جز بازی با احساسات هوادار میلیونی تراکتور و استقلال ندارند که این مطلب اشتباه را به عنوان تیتر یک انتخاب می‌کنند و از ترک زبانان عزیز می‌خواهم که هوشیار باشند و مقابل چنین شایعاتی مقاومت کنند.
 
هیچ کس اندازه من ارسلان مطهری را نمی‌شناسد و از علاقه‌اش به استقلال خبر ندارد. من او را مثل پسرم دوست دارم. اصلا در این رابطه ما هیچ صحبتى با هم نداشتیم. ولى متاسفانه یک عده احمق هم بدون در نظر گرفتن صحت و سقم مطلب دروغ این رسانه شروع به پیش داورى کردند و مطالبى را در فضاى مجازى علیه بنده نوشتند. البته که احمق‌ها همه جا وجود دارند و نمی‌توان دهن این بى‌سوادهاى اجتماعى را بست.
 
از همین جا به باقی رسانه‌ها و نشریات اولتیماتوم می‌دهم که به چنین شایعاتی دامن نزنند، چون راه بعدی بنده اقدام از طریق مراجع قانونی است و دیگر به این صورت برخورد نخواهم کرد.
 
یا علی
 
دوستدار شما
 
علیرضا منصوریان”
 
گفتنی است، باشگاه تراکتور چندی پیش نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن انتقاد از اخبار و گزارش‌های خارج از عرف و واقعیت این رسانه، مصاحبه با این روزنامه را برای اعضای خود ممنوع کرده و به نوعی اولتیماتوم داده بود.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی