تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مذاکرات آتش‌‌بس قره‌باغ فردا آغاز می‌شود

ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در سخنرانی در برابر کمیته امور خارجه در مجمع ملی این کشور گفت، مذاکرات درخصوص قره‌باغ در ژنو فردا (پنج‌شنبه) و پس از آن مذاکراتی در مسکو در روز دوشنبه برگزار خواهد شد. لودریان اشاره کرد: فرانسه، روسیه و آمریکا به عنوان روسای شرکت کننده در گروه مینسک ویژه قره‌باغ در قالب سازمان امنیت و همکاری اروپا این مذاکرات را در تلاش برای آغاز گفت‌وگو بین طرفین نزاع سازماندهی می‌کنند و این مذاکرات باید بدون شروط قبلی آغاز شود.

کد خبر: ۷۳۰۲۶
۰۱:۰۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۹
مذاکرات آتش‌‌بس قره‌باغ فردا آغاز می‌شود
 
دیدارنیوز -  ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در سخنرانی در برابر کمیته امور خارجه در مجمع ملی این کشور گفت، مذاکرات درخصوص قره‌باغ در ژنو فردا (پنج‌شنبه) و پس از آن مذاکراتی در مسکو در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

لودریان اشاره کرد: فرانسه، روسیه و آمریکا به عنوان روسای شرکت کننده در گروه مینسک ویژه قره‌باغ در قالب سازمان امنیت و همکاری اروپا این مذاکرات را در تلاش برای آغاز گفت‌وگو بین طرفین نزاع سازماندهی می‌کنند و این مذاکرات باید بدون شروط قبلی آغاز شود.

وزیر خارجه فرانسه تاکید کرد، ترکیه در نزاع قره‌باغ مشارکت نظامی دارد و این مساله تهدید می‌کند نزاع از مرزهایش فراتر رود.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی