تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

در صورت اعتراض به قبوض برق؛ تهرانی‌ها با ۱۵۲۱ تماس بگیرند

مشترکان برق پایتخت در صورت اعتراض به مصارف ثبت شده و مبالغ قبوض الکترونیکی، بدون نیاز به مراجعه حضوری به مناطق برق، با سامانه تلفنی ۱۵۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر: ۷۳۰۰۷
۱۶:۰۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ مسعود عزیزی - معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ - اظهار کرد: مشترکان تهرانی برای دریافت خدمات در حوزه برق، نیازی به مراجعه حضوری به مناطق برق ندارند و خدمات مورد نیاز شهروندان از طریق میز خدمت الکترونیکی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir قابل ارائه است.
 
طبق اعلام وزارت نیرو، وی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش تردد‌های شهری، استفاده از خدمات غیرحضوری در شرایط کنونی کشور از اهمیتی دوچندان برخوردار است و به همین دلیل از تمامی مشترکان درخواست داریم با استفاده از درگاه اینترنتی این شرکت و اپلیکیشن همراه برق تهران، درخواست‌های خود در زمینه فروش انشعاب، خدمات پس از فروش و صورت حساب قبوض را ثبت و پیگیری کرده و اکیدا از مراجعه به مناطق ۲۲ گانه برق پایتخت خودداری کنند.
 
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین خاطرنشان کرد: اگرچه فرایند قرائت لوازم اندازه گیری و صدور قبوض الکترونیکی، به دقت اجرایی شده و رصد می‌شود، اما چنانچه مشترکان نسبت به ارقام قرائت شده کنتور ملک خود و یا مبالغ صادره، اعتراض داشته و یا برای پیگیری سئوالات خود نیاز به مکالمه با کارشناسان این شرکت دارند، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن چهار رقمی ۱۵۲۱ تماس بگیرند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی