تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رییس قوه قضاییه پس از ارایه گزارش سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تاکید کرد

پرداخت غرامت به خانواده جانباختگان هواپیمای اوکراینی

کد خبر: ۷۲۸۷۷
۰۹:۵۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹
پرداخت غرامت به خانواده جانباختگان هواپیمای اوکراینی
 
دیدارنیوز - شیوع گسترده کرونا از یک‌سو، تحریم‌ها از سوی دیگر و همچنین تورم روزافزون باعث شده این روز‌ها با افزایش میزان سرقت و زورگیری در سطح کشور روبه‌رو شویم. نکته‌ای که بار‌ها از سوی کارشناسان به آن تاکید شده و از مردم خواسته‌اند تا این روز‌ها بیش از پیش مراقب سارقان و زورگیران باشند. در همین راستا و باتوجه به فرارسیدن هفته ناجا، رییس قوه قضاییه در نشست شورای عالی قوه قضاییه تاکید کرد که نیروی انتظامی باید با کسانی که می‌خواهند امنیت جامعه را مختل کنند و هراس به دل مردم بیفکنند، قاطعانه برخورد کند. سیدابراهیم رییسی معتقد است که نیرو‌های انتظامی باید مقتدرانه مقابل اشرار، سارقان و زورگیران ظاهر شده و اجازه ندهند این افراد با کوچک‌ترین شرارتی در سطح شهر یا حاشیه شهرها، کوچه‌ها و محله‌ها را برای زن و بچه مردم ناامن کنند.  

رییسی همزمان با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی و تاکید بر تداوم همکاری دادستان‌ها و قضات با این نیرو در تامین امنیت جامعه، متذکر شده که ارفاقات قانونی که در برخی مجازات‌های قضایی در نظر گرفته شده، شامل افراد جسور، شرور و مجرمان سابقه‌دار نمی‌شود. به گزارش  میزان، رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آنچه جلوی قلدری دشمن را می‌گیرد، نشان دادن اقتدار است و هرگونه ضعف و سستی و کم‌کاری در این راه، دشمن را گستاخ‌تر می‌کند، تاکید کرد که مردم اظهار عجز و القای ناتوانی مسوولان در حل مشکلات کشور را نمی‌پذیرند و خواستار همت و کار و تلاش آن‌ها برای گره‌گشایی از امور هستند.  

بحث دیگری که در نشست دیروز شورای عالی قوه قضاییه مطرح شد، عدم پرداخت غرامت جانباختگان هواپیمای اوکراینی بود. در این جلسه رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از انجام مراحل تخصصی بررسی‌ها در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد. حجت‌الاسلام بهرامی گفت: «آنچه در حال حاضر لازم است به صورت جدی از سوی دولت پیگیری و اجرا شود، موضوع پرداخت غرامت به خانواده‌های حادثه‌دیده است که با وجود پیگیری‌های این سازمان هنوز محقق نشده است.» در ادامه رییس دستگاه قضایی تبیین دقیق ابعاد و زوایای حقوقی مساله برای خانواده‌های جانباختگان در این سانحه هوایی را در مسیر اطمینان‌بخشی به آن‌ها نسبت به تلاش دستگاه قضا برای پیگیری حقوق‌شان، امری موثر عنوان کرد و نسبت به پیگیری موضوع پرداخت غرامت به خانواده‌های آسیب‌دیده تاکید کرد.
 
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی