تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نیک بین: مرز عراق باید برای «همه» بسته باشد

یک عضو کمیسیون فرهنکی مجلس ضمن مردمی خواندن مراسم اربعین حسینی(ع)تاکید کرد: وقتی مرز عراق بسته می شود باید برای همه بسته باشد، اینکه سخنرانان خاص یا مداحان خاص اعزام شوند و در این خصوص تبعیض قائل شوند، صحیح نیست.

کد خبر: ۷۲۷۱۵
۰۸:۵۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹
نیک بین: مرز عراق باید برای «همه» بسته باشد
 
دیدارنیوز - حجت الاسلام جواد نیک بین در پاسخ به این سوال که آیا اعزام چند تن از مداحان و سخنرانان به مراسم اربعین با عنوان نایب الزیاره مردم آن هم در شرایطی که مرز عراق برای تمامی عزاداران ایرانی بسته است، کاری صحیح است یا خیر؟ گفت: وقتی مرز عراق بسته است باید برای همه بسته باشد، اگرچه ممکن است برخی سفرها دیپلماتیک باشد و برای این سفر ضرورتی در این حوزه احساس شود ولی غیر از این اگر میان مردم تبعیض اعمال شود صحیح نیست، چرا که همه باید در مقابل قانون و تصمیمی که در این خصوص اتخاذ شده یکسان باشند.

وی افزود: وقتی مرز عراق بسته می شود باید برای همه بسته باشد، اینکه سخنرانان خاص یا مداحان خاص اعزام شوند و  تبعیض قائل شوند صحیح نیست، چرا که مراسم با شکوه اربعین حسینی(ع)یک حماسه بزرگ برای مردم است.


منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی