تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

استاندار سیستان و بلوچستان بر تسریع ساخت فرودگاه چابهار تاکید کرد

مسائل مربوط به فرودگاه چابهار و توسعه سواحل مکران در دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ساخت این فرودگاه تاکید شد.

کد خبر: ۷۲۵۳۹
۱۴:۳۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی در دیدار دیروز خود با سردار دهقان اظهارداشت: با توجه به تایید و حمایت مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از ایده ساخت فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار در مراحل اولیه پی گیری اخذ مجوز، آن را راهگشا و موجب ایجاد تفاهم دست اندرکاران و صدور مجوز فرودگاه دانست و از رویکرد توسعه گر و علمی و تخصصی و توجه مناسب سردار دهقان به توسعه سواحل مکران قدردانی کرد.
 
وی با اشاره به سرعت عمل و پیشرفت شتابان کار احداث فرودگاه چابهار، افزود: برنامه ریزی این است که فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار تا پیش از پایان این دولت به بهره برداری برسد و با روند فعلی پیشرفت فیزیکی پروژه، اگر بازدارندگی نباشد امیدواریم حتی تا پایان سال پرواز در این فرودگاه انجام شود.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات پیش آمده در مسیر ساخت فرودگاه از سوی پایگاه دهم شکاری و نیز تعطیلی فرودگاه کنارک در مقطعی در اواخر ماه گذشته و ایجاد مشکل برای مردم، سرمایه گذاران، مسافران و گردشگران، رفتار‌های اخیر را غیر متعارف و خلاف مصالح کشور و توسعه منطقه توصیف کرد و با توجه به نشست‌های برگزار شده در سطوح مختلف با مدیران اجرایی و نظامی از دکتر دهقان خواست با توجه به اشراف و آگاهی نسبت به سوابق موضوع، در جهت ایجاد تفاهم و رفع موانع مساعدت کند.
 
وی با اعلام استقبال سیستان و بلوچستان از سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، مطالعه شده و با برنامه، افزود: با توجه به فعال شدن دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران و استقرار در چابهار و نیز راه اندازی پنجره واحد با حضور نمایندگان ۱۷ دستگاه اجرایی، بررسی و مجوز‌های لازم در کمترین زمان صادر می‌شود.
 
موهبتی با تاکید بر استفاده بهینه از منابع و سرمایه‌ها بر ضرورت ارائه مطالعات طرح و توجیه علمی و فنی پروژه و سرمایه گذاری‌ها گفت: مطالعات و طرح جامع سرمایه گذاری‌ها، چگونگی کاربری زمین‌ها و جانمایی پروژه و اطلاعات و مستندات لازم ارائه تا بررسی و در صورت تایید موافقت‌ها و مجوز لازم صادر شود.
 
در این نشست که نمایندگان کنسرسیومی از تعدادی از شرکت‌های سرمایه‌گذار در سواحل مکران حضور داشتند مدنی نماینده کنسرسیوم اظهارداشت: ما با هدف توسعه اقتصادی و اجتماعی آمادگی مان را برای سرمایه گذاری در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، شیلات، صنایع دریایی و خدمات با مشارکت مردم در سرمایه گذاری اعلام می‌کنیم و درخواست پشتیبانی و مساعدت از استاندار برای واگذاری زمین و صدور مجوز‌های لازم کرد.
 
وی اظهارداشت: پیش بینی اولیه سرمایه گذاری مبلغ پنج هزار میلیارد ریال است که ۴۰ درصد آن به صورت سهام از سرمایه‌های مردم و بومیان علاقمند به مشارکت در این سرمایه گذاری بزرگ و بقیه از بخش خصوصی تامین خواهد شد.
همچنین سبزه کار نماینده دیگر شرکت‌های سرمایه گذار با اشاره به ظرفیت‌های منطقه و توان و اهداف کنسیرسیوم در توسعه منطقه، گفت: در طرح تشکیل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه بلوچستان، اتکای اصلی بر مشارکت مردم بوده و از تجارب شرکت‌های توسعه‌ای در سایر نقاط کشور بهره گرفته شده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی