تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
اطلاعیه ناظر بازار در خصوص سهام عدالت

شاخص کل بار دیگر کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار را به دست آورد

کد خبر: ۷۲۵۳۰
۱۵:۱۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: شاخص کل بار دیگر کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار را به دست آورد

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل اگرچه دیروز کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار را از دست داد، اما امروز با ۱۰ هزار و ۴۷۲ واحد رشد به عدد یک میلیون و ۵۰۳ هزار رسید تا امید‌ها به کف‌سازی در محدوده یک میلیون و ۵۰۰ هزار از دست نرود. البته امروز شاخص کل هم‌وزن که در ماه‌های اخیر وضعیت کلی بازار را بهتر نشان می‌دهد با ۸۲۰ واحد کاهش به عدد ۳۹۷ هزار و ۵۷۵ واحد رسید تا مشخص شود رشد شاخص کل به معنی رشد اکثر نماد‌ها نیست و به تعدادی از نماد‌ها مربوط است. شاخص قیمت هم‌وزن نیز ۵۳۷ واحد افت به عدد ۲۶۰ هزار و ۵۲۵ واحد کاهش پیدا کرد.


امروز نماد‌های شاخص‌ساز با رشد خود به رشد شاخص کل یاری رساندند. نماد‌های فولاد، کگل، تاپیکو، فملی، کچاد و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و شپنا بیشترین تاثیر منفی را داشت. وبملت، فولاد، خودرو، فملی، شپنا، پترول و وتجارت از پر بیننده‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز نماد‌های وساربیل، پاکشو، پکرمان، وتوس، کاوه، فسپا و شکربن بیشترین افزایش قیمت و خپارس، غمارک، سصوفی، امید، سشمال، سمازن و ستران بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. بیشترین کاهش آخرین قیمت پایانی به نماد‌های خفنر، سیلام، رتکو، ولیز، فمراد، نمرینو و تکنو مربوط بود. وسمرکز، فنورد، سدشت، شبندر، فرآور، ونیکی و وسخراش بیشترین افزایش آخرین قیمت پایانی را داشتند. خساپا، پترول، خودرو، کمند، ولپارس، کاما و کمند از برترین تقاضا‌ها بودند و برترین عرضه‌ها به نماد‌های ونیرو، ثشاهد، وملی، خگستر، تپمپی، انرژی ۳ و لپارس تعلق داشت.


شاخص کل فرابورس با ۲۲۲ واحد رشد به عدد ۱۷ هزار و ۶۷۵ واحد رسید. نماد‌های مارون، آریا، زاگرس، وسپهر بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های صبا و دی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. دی، آریا، صبا، شگویا، ذوب، زاگرس و ارفع پر بیننده‌ترین نماد‌ها بودند. برترین تقاضا‌ها به وسپهر، توریل، غویتا، اعتماد، شاروم، شمگا و رافزا و برترین عرضه‌ها به کرمان، بپیوند، ثعمرا، وپویا، دی، تبرک و حسیر تعلق داشت.


امروز ناظر بازار در پیغامی از آغاز آغاز معاملات ثانویه واحد‌های صندوق سرمایه گذاری جسورانه در نماد (پارتین ۱) خبر داد. در این پیغام آمده است: نماد معاملاتی واحد‌های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری جسورانه پارتیان (۱۵% تادیه) در نماد معاملاتی (پارتین ۱)، به منظور آغاز معاملات ثانویه امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ در بازار ابزار‌های نوین مالی فرابورس ایران گشایش می‌یابد. لازم به ذکر است محدودیت حجمی در هر سفارش (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) در نماد معاملاتی مذکور (پارتین ۱)، به میزان ۲۵، ۰۰۰ واحد تعیین می‌گردد. همچنین سفارشات خرید می‌بایست مضربی از ۱۰ واحد و حداقل تعداد واحد قابل خرید در هر سفارش در نماد معاملاتی (پارتین ۱) به تعداد ۱۰۰۰ واحد می‌باشد. همچنین با عنایت به عدم تضمین سودآوری این صندوق ها، کارگزاران باید قبل از خرید واحد‌های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری جسورانه به مشتریان خود نسبت به اخذ تائید و امضای اقرارنامه و بیانیه پذیرش ریسک مطابق با ابلاغیه شماره ۱۰۵۴/الف/۹۵ مورخ ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ معاونت عملیات و نظارت بازار فرابور می‌توانید به وب سایت رسمی شرکت فرابورس ایران مراجعه فرمائید.


مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در خصوص سهام عدالت، پیغامی مهم داشت. در این پیام آمده است: کارگزارانی که سهام عدالت در کد کارگزاری آن‌ها تعریف شده است می‌توانند سفارشات فروش خود را به بالاترین قیمت (قیمت پایانی و یا قیمت آخرین معامله، هرکدام که بالاتر است) از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ بدون رعایت دستور العمل معاملات بلوک در سامانه معاملات بلوک وارد نمایند. ورود سفارش خرید صرفا توسط اشخاص حقوقی مجاز می‌باشد.


امروز همچنین غدام ۱ و دعبید ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب متوقف شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی