تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

عضو انجمن داروسازان ایران: واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌ها توزیع نشده است

عضو انجمن داروسازان ایران گفت: به رغم اعلام سازمان غذا و دارو تاکنون هیچ واکسن آنفلوآنزایی در بین داروخانه‌های کشور توزیع نشده است.

کد خبر: ۷۲۲۸۶
۰۸:۴۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ دکتر علیرضا شهریاری روز دوشنبه در گفتگویی افزود: مردم توجه داشته باشند که داروخانه‌های کشور به محض تحویل واکسن آنفلوآنزا، بلافاصله آن‌ها را برای توزیع در بین گروه‌های هدف عرضه خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: این در حالی است که تا کنون هیچ دستورالعمل مشخصی به داروخانه‌ها برای توزیع این دارو در بین گروه‌های هدف اعلام نشده است.
 
رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: برای پیشگیری از ازدحام مردم در تابلوی اعلانات تمام داروخانه‌های استان این موضوع اطلاع رسانی شده است که داروخانه‌ها هنوز هیچ واکسنی دریافت نکرده اند.
 
شهریاری افزود: با کمال تاسف ناهماهنگی زیادی در توزیع واکسن آنفلوآنزا رخ داده است و داروخانه‌های کشور منتظر تحویل این واکسن هستند. 
 
وی ادامه داد: طبق گفته‌های مسوولان سازمان غذا و دارو امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا واردات ۱۶ میلیون دوز واکسن پیش‌بینی شده بود که تا به اکنون محقق نشده است.
 
رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: طبق برنامه ریزی گذشته، اولویت توزیع واکسن آنفلوآنزا با سالمندان، افراد با بیماری‌های زمینه‌ای، مادران باردار و بیماران سرطانی است. 
 
شهریاری افزود: از مردم تقاضا می‌کنیم برای تهیه واکسن آنفلوآنزا به داروخانه‌ها مراجعه نکنند چرا که هنوز واکسنی بین داروخانه‌ها توزیع نشده است.
 
تماس خبرنگار ایرنا با مسوولان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد حاکی از آن است که هنوز هیچ واکسنی از سوی سازمان غذا و دارو برای توزیع در بین داروخانه‌های کشور تحویل گرفته نشده است. 
 
حدود ۱۳ هزار داروخانه در کشور دایر است و تعداد داروخانه‌های فعال در استان خراسان رضوی بیش از هزار مورد است که از این تعداد ۸۰۰ داروخانه در مشهد دایر است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی