تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

سامانه ثبت سفارش کتب درسی تا آخر هفته برای جاماندگان باز است

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه احتمالا سامانه ثبت سفارش کتب درسی تا آخر این هفته برای دانش آموزان باز است گفت: هر زمان که این منو بسته شد، سرویس ثبت سفارش تک جلدی فعال می شود.

کد خبر: ۷۲۲۳۲
۰۸:۵۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹
سامانه ثبت سفارش کتب درسی تا آخر هفته برای جاماندگان باز است
 
دیدارنیوز - احمدرضا امینی درباره زمان ارائه سرویس ثبت سفارش اینترنتی تک جلدی کتاب های درسی اظهار کرد: هنوز سامانه اصلی ثبت سفارش دانش آموزان را نبسته ایم و www.irtextbook.ir  فعال است.

وی افزود: هر زمان که این منو بسته شد، سرویس ثبت سفارش تک جلدی فعال می شود. بنا بود ثبت سفارشات کلی در تاریخ های اعلام شده قبلی انجام شود؛ اما به دلیل کرونا برخی دانش آموزان با تاخیر این کار را انجام دادند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه احتمالا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی تا پایان این هفته برای دانش آموزانی که هنوز اقدام به ثبت سفارش نکرده اند باز باشد گفت: البته باید شرایط را بررسی کنیم؛ زیرا کرونا برنامه های زمانبندی ما را تحت الشعاع قرار داد؛ لازم بود توقف کنیم تا بچه ها به ثبت نام برسند.

امینی درباره شمار جاماندگان ثبت سفارش کتب درسی نیز گفت: تقریبا همه دانش آموزان کتاب های درسی مورد نیاز خود را سفارش داده اند، تنها شمار بسیار اندکی باقی مانده اند که بخشی از آنها دانش آموزان اتباع هستند. این امکان را برای آنها قرار دادیم تا در مدارس ثبت نام کرده و کتب خود را نیز بدون دغدغه دریافت کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی