تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

شب سرنوشت برای آبی‌ها؛ استرس از تهران تا دوحه

آبی‌ها که در صورت پیروزی با یک گل و البته نگرفتن کارت زرد و قرمز می‌توانند صعود کنند، طبیعتا ساعات پر از اضطرابی را در دوحه پشت سر می‌گذارند. یک جور استرس لعنتی که برخاسته از سابقه تاریخی فوتبال ایران در روزهای مرگ و زندگی یا صعود و سقوط است.

کد خبر: ۷۲۰۵۸
۱۶:۲۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

استقلال الاهلی لیگ قهرمانان

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: امشب استقلال در ورزشگاه الجنوب قطر در برابر الاهلی عربستان صف‌آرایی خواهد کرد و برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانانه آسیا هیچ راهی جز بردن ندارد. آبی‌ها که در صورت پیروزی با یک گل و البته نگرفتن کارت زرد و قرمز می‌توانند صعود کنند، طبیعتا ساعات پر از اضطرابی را در دوحه پشت سر می‌گذارند. یک جور استرس لعنتی که برخاسته از سابقه تاریخی فوتبال ایران در روزهای مرگ و زندگی یا صعود و سقوط است.

 

در تهران البته تیم مدیریتی استقلال نیز درگیر ماجراهای متعددی است. از پیگیری درباره سرمربی بعدی تا ماجرای خسته‌کننده بدهی‌ها و البته مسائل جدید. شایعات حاکی از آن است که استقلال به توافق نهایی با آلکس نوری مربی آلمانی-ایرانی بسیار نزدیک شده و اینطور که پیداست آلکس پذیرفته که مبلغ قرارداد خود را به ریال اما با محاسبه یورویی دریافت کند. اگر این اتفاق بیفتد و امروز و فردا این توافق رسما اعلام شود، باید منتظر روشن شدن تکلیف کادر فعلی که در دوحه می‌جنگد باشیم و اینکه آیا مجید نامجو مطلق با کادر فنی همکاری خواهد کرد یا خیر.

 

به هر صورت مدیران باشگاه در تلاشند که این مسئله بغرنج را زودتر حل کنند چون مسائل بزرگ دیگری نیز در باشگاه وجود دارد. شنیده شده که رقم قرارداد بازیکنانی که با استقلال تمدید کرده یا جدیدا به این تیم پیوسته‌اند افزایش چشمگیری نسبت به سال‌های قبل داشته و استقلال یک فصل پر از درآمد باید داشته باشد که بتواند به تعهدش پایبند بماند. بدتر اینکه شنیده شده تعدادی از بازیکنان اصلی تیم در قراردادشان بندی به عنوان حق فسخ یک‌طرفه گذاشته‌اند که به نوعی الگوبرداری از قرارداد استراماچونی است و اگر بعد از زمان مشخصی به آنها پرداختی نباشد، می‌توانند یک‌طرفه به حضورشان در اردوی آبی‌ها خاتمه بدهند!

 

ظاهرا این اتفاق به این دلیل افتاده که سعادتمند و همکارانش به دلیل ماجرا‌هایی که با استراماچونی داشتند دیگر فرصت ریسک کردن و روی هوا نگه‌داشتن بازیکنان شاخص را نداشته‌اند و مجبور شدند به این بند عجیب تن بدهند. شب گذشته نیز خبر آمد که احمد سعادتمند در فرودگاه و قبل از پرواز به قطر، به دلیل همراه داشتن ۱۰۰ هزار دلار پول مورد پرسش و بازجویی قرار گرفته و حتی یکی از معاونان باشگاه چند ساعتی بازداشت بوده است!

 

در دوحه، اما تیم با تمام قوا خود را به بازی مقابل الاهلی رسانده تا بتواند با یک برد شیرین راهی مرحله بعد شود و ۵۰ هزار دلار نیز از AFC بگیرد که بیش از هر زمانی به این پول نیاز دارد. طبق معمول همه نگاه‌ها به خط حمله زهردار این تیم است که وظیفه اصلی برای به دست آوردن برد بر دوش آنهاست. حالا چشم تمام ایران به موفقیت استقلال و پرسپولیس در آخرین بازی مرحله مقدماتی آنهاست.

  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی