تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گواردیولا، گرگ‌ها را اسیر کرد؛ میلان هم با ایبرا پیروز شد

در ادامه هفته دوم لیگ برتر انگلستان، منچسترسیتی با نتیجه ۳-۱ از سد ولورهمپتون گذشت و تیم آث میلان توانست با برتری ۲-۰ مقابل بولونیا سه امتیاز از هفته اول را کسب کند.

کد خبر: ۷۱۸۸۹
۱۱:۳۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹
شروع قاطعانه گواردیولا با عبور از دره گرگ‌ها میلان با خدا پیروز شد
 
دیدارنیوزبابک مجیدی: شب گذشته در آخرین دیدار از هفته دوم لیگ برتر انگلستان، منچستر سیتی به رهبری پپ گواردیولا سرمربی نامدار اسپانیایی خود موفق شد قاطعانه از سد ولورهمپتون بگذرد و همچنین در ادامه هفته اول لیگ سری آ ایتالیا، آث میلان با هنرنمایی زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی با دو گل از سد بولونیا گذشت.

سیتی‌زن‌ها دره گرگ‌ها را فتح کردند
منچسترسیتی بعد از کسب نتایج ضعیف در فصل گذشته، حالا با دو خرید ناتان آکه در خط دفاعی و فران تورس وینگر جوان و سرعتی والنسیا و با رفتن داوید سیلوا هافبک خلاق خود، به دنبال قهرمانی در لیگ برتر انگلستان است. شب گذشته شاگردان گواردیولا موفق شدند با هنرنمایی کوین دی‌بروینه ستاره بلژیکی  خود در خط میانی برتری خود را به تیم ولورهمپتون دیکته کند و سه امتیاز مهم اول فصل را با قدرت کسب کند. کوین دی بروینه اولین گل سیتی‌زن‌ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. سپس نوبت به فیل فودن جوان انگلیسی و مستعد این باشگاه رسید که بعد از یک حرکت تیمی تمرین شده گل دوم را روی پاس رحیم استرلیگ به ثمر رساند.
در نیمه دوم، اما شرایط فرق کرد و تیم ولورهمپتون توانست سوار بر بازی شود و با حملات پر تعداد خود موقیعت‌های زیادی را روی دروازه حریف قدرتمندش ایجاد کرد، اما در زدن ضربات آخر خیلی موفق نبود. حتی استفاده از بازیکن فیزیکی به نام آداما ترائوره که فصل گذشته یکی از ارکان موفقیت این تیم بود چاره ساز نبود تا اینکه نبوغ پودنس بازیکن شماره ۱۰ گرگ‌ها و توپی که از بین پا‌های دی‌بروین عبور داد و با یک سانتر دقیق و زیبا بر روی سر رائول خیمنز مهاجم مکزیکی خود موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کنند، اما پاسکاری‌ها و میدان‌داری بازیکنان سیتی در اواخر نیمه دوم، اجازه بازگشت به ولورهمپتون نداد و در نهایت در آخرین ثانیه‌های بازی گابریل ژسوس توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا سه امتیاز اول بازی را به حساب تیمش واریز کند.
 
شروع قاطعانه گواردیولا با عبور از دره گرگ‌ها میلان با خدا پیروز شد
 
خلاصه بازی را در ویدیو زیر ببینید:
 


میلان به سمت روز‌های آرمانی


آث میلان نام بزرگ فوتبال اروپا در دهه‌های گذشته، دیشب در اولین بازی لیگ سری آ ایتالیا میزبان حریف نه چندان قدرتمند خودش یعنی بولونیا بود. میلانی‌ها که نمی‌خواستند روز‌های تلخ در فصول گذشته تکرار شود، از همان ابتدا مالکیت بازی را در اختیار گرفتند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایچاد کردند. تا اینکه ستاره پیرنشدنی خود یعنی زلاتان ایبراهیموویچ ناجی تیمش شد و توانست روی سانتر زیبای تئو هرناندز و با یک ضربه سر فوق العاده شادی را به تیمش هدیه کند. میلان هر لحظه حملات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد می‌کرد، اما در گل کردن موقعیت‌ها بد شانس بود. تا اینکه در نیمه دوم، داور با بازبینی صحنه خطا روی اسماعیل بن ناصر خطای پنالتی را برای میلان تایید کرد و بازهم خدای میلانی‌ها پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.  در نهایت تیم نخست شهر میلان توانست با همان دو گل از سد بولونیا بگذرد و گام بلندی برای رسیدن به نقطه آرمانی بردارد. میلان با این برد امیدوار است بتواند با هدایت استفانو پیولی مربی و ظهور ستارگان جوانی مثل ساندور تونالی، لوکاس پاکتا، براهیم دیاز و با استفاده از نیروی تجربه بازیکنانی نظیر زلاتان ایبراهیموویچ، هاکان چالهان‌اوغلو و لوئیجی دوناروما بتواند دوران باشکوه خود در ده‌های گذشته را تکرار کند.
 
شروع قاطعانه گواردیولا با عبور از دره گرگ‌ها میلان با خدا پیروز شد
 
خلاصه بازی را در ویدیو زیر ببینید:
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی