تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

جهش ناگهانی تعداد فوتی‌های کرونا در البرز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۸۸ نفر رسیده است.

کد خبر: ۷۱۸۲۰
۱۱:۳۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ دکتر محمد فتحی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در البرز گفت: از دیروز تا امروز ۳۱ شهریور، ۱۰۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.
 
وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۷ هزارو ۱۹۷ نفر است.
 
فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۶۷ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای ۲۶۸ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.
 
وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۸۸ نفر رسیده است.
 
 فتحی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۵ هزار و ۵۳۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.
 
گفتی است آمار فوتی‌های روزانه کرونا در البرز طی روز‌های گذشته ۱۰ و یا زیر ۱۰ نفر بود، اما طی ۲۴ ساعت گذشته با ثبت یک رکورد به ۱۶ نفر رسید.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی