تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توضیحات وزیر کشور درباره شرایط امنیتی در کمیسیون امنیت ملی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر کشور در جلسه عصر امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوال نماینده زابل و ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه خبر داد.

کد خبر: ۷۱۴۶۳
۲۲:۲۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

توضیحات وزیر کشور درباره شرایط امنیتی در کمیسیون امنیت ملی

 

دیدارنیوز - شهریار حیدری در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر کشور امروز در کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا کرد و گزارشی از حوزه کاری خود ارائه داد. پیش از این هم وزرایی مربوط به کمیسیون امنیت ملی در جلسه حضور پیدا کرده بودند.


وی افزود: گزارش وزیر کشور معطوف به مسائل حوزه اجتماعی، سیاسی، امنیتی و مرزی بود که نمایندگان هم به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

حیدری گفت که در این جلسه دهمرده نماینده زابل سوالی درباره وضعیت مرزهای زابل و ذهک و بازارچه های مرزی پرسید. قرار شد سوال به کمیته مرزی کمیسیون ارجاع شود و گزارش آن برای تعیین تکلیف در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم درباره جلسه کمیسیون گفت که این جلسه با حضور وزیر کشور برای ارائه گزارش درباره شرایط امنیتی کشور و سایر موضوعات مرتبط با این وزارتخانه تشکیل شد. نمایندگان هم دغدغه هایشان را درباره فعالیت های وزارت کشور و مباحث امنیتی ارائه کردند. آقای دهمرده نماینده زابل هم سوالی از وزیر کشور درباره کمک به مرزنشینان سیستان و بلوچستان پرسید. قرار شد موضوع در کمیته مرزی مورد بررسی قرار گرفته و بعد کمیسیون درباره سوال تصمیم گیری کند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی