تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

ارائه آیین‌نامه اجرایی «برند ملی گردشگری» به دولت

مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش از ارائه آیین‌نامه اجرایی برند ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران به هیئت دولت خبر داد و این آیین‌نامه را بالاترین سند حمایتی از برند ملی گردشگری دانست.

کد خبر: ۷۱۴۴۱
۱۵:۱۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ محمدرضا زاهد شفیعی بیان کرد: طی چند روز آینده آیین‌نامه اجرایی برند ملی گردشگری برای تصویب به هیئت دولت ارائه می‌شود. مقدمات اولیه انجام شده و در صورت تصویب آن، برند ملی گردشگری کشور برای اولین‌بار صاحب آیین‌نامه می‌شود.
 
او با تأکید بر اهمیت این آیین‌نامه در حمایت از برند ملی گردشگری افزود: با تصویب این سند وظایف و تعهدات سایر دستگاه‌های عضو شورای راهبردی برند ملی گردشگری در قبال ساخت، مدیریت، عرضه و ترویج مشخص می‌شود و اجماع بین‌دستگاهی برای حمایت از برند شکل می‌گیرد.
 
مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش با اشاره به اهمیت اهدا نشان برند ملی گردشگری، ادامه داد: برند ملی گردشگری فاخرترین نشانی است که به کالا‌ها و خدمات ویژه گردشگری و کسانی که در مسیر تعالی و توسعه گردشگری تلاش می‌کنند، داده خواهد شد.
 
او تأکید کرد: با توجه به اینکه پس از سال‌ها صاحب این نشان شده‌ایم باید حمایت‌های لازم از آن صورت گیرد. اوایل هفته جاری نیز پیرامون حمایت از برند، با معاون اول رئیس‌جمهوری جلسه‌ای داشتیم و پیشنهاد‌های خود را در این خصوص مطرح شد.
 
شفیعی معرفی و اطلاع‌رسانی از طریق مبادی ورودی شهرها، حمل‌ونقل جاده‌ای، روستا‌های هدف و شهر گردشگر، اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی، پخش تیزر، تبلیغ در محیط‌های نمایشگاهی و همکاری در برگزاری نمایشگاه اختصاصی را، برخی از وظایف محول شده به سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها عنوان کرد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی