تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

مصائب لیگ قهرمانان برای ایرانی‌ها؛ از غیبت حریف تا پخش نشدن بازی‌ها

ادامه دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا از امروز در شرایطی در قطر پیگیری می‌شود که نحوه برگزاری مسابقات با اتفاقات عجیبی همراه بوده است. اتفاقاتی که اعتراض چهار نماینده ایران را به همراه داشته است.

کد خبر: ۷۱۳۳۴
۱۴:۱۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹

مصائب لیگ قهرمانان برای ایرانی‌ها؛ از غیبت حریف تا پخش نشدن بازی‌ها

دیدارنیوز ـ گروه ورزش: امروز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته می‌شود. ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا از امروز در شرایطی در قطر پیگیری می‌شود که نحوه برگزاری مسابقات با اتفاقات عجیبی همراه بوده است. اتفاقاتی که اعتراض چهار نماینده ایران را به همراه داشته است.

 

ابهام در برگزاری مسابقه

عجیب‌ترین مورد را باید در گروه A دانست. جایی که استقلال حضور دارند. الوحده امارات، حریف امروز استقلال چند روز پیش اعلام کرد که به دلیل مثبت بودن آزمایش کرونای چند بازیکنش در مسابقات شرکت نمی‌کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این تیم را تهدید کرد در صورت غیبت با تنبیه سنگینی روبه‌رو خواهد شد. نکته عجیب ابهام درباره وضعیت این بازی است. کنفرانس مطبوعاتی بازی دیروز در شرایطی برگزار شد که مربیان و بازیکنان استقلال نمی‌دانستند که این بازی برگزار خواهد شد یا نه. امروز صبح هم چند ساعت مانده به شروع بازی، بازهم تکلیف دیدار مشخص نبود. درحالیکه کاروان الوحده وارد دوحه نشده کنفدراسیون فوتبال آسیا تکلیف بازی را مشخص نکرده است. این اتفاقات عجیب، فقط در آسیا رخ می‌دهد. این موضوع تنها مشکل استقلال در این رقابت‌ها نبود. به دلیل سختگیری قطری ها در صدور ویزا و گرفتن آزمایش کرونا تیم‌های ایرانی مجبور شدند در چند گروه راهی قطر شوند.

 

مصائب لیگ قهرمانان برای ایرانی‌ها؛ از غیبت حریف تا پخش نشدن بازی‌ها

 

نامه اعتراض‌آمیز پرسپولیس

پرسپولیس هم در قطر بدون مشکل نیست. اولین دردسری که این تیم با آن روبرو شد تاخیر در صدور ویزا مربیان و چند بازیکن بود. میزبانی قطری‌ها صدای قرمزها را در آورد. مسوولان پرسپولیس شدیداً به نحوه میزبانی اعتراض دارند. وضعیت زمین تمرین و امکانات هتل را مناسب این مسابقات نمی‌دانند. افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد که قطر با این شرایط چگونه می خواهد میزبان جام جهانی شود. پرسپولیس در همین راستا نامه‌ای هم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

وضعیت شهرخودرو و سپاهان هم ایده آل نیست. آنها هم با همین مشکلات روبرو شدند.

 

بدون پخش تلویزیونی

یکی دیگر از مشکلات مهم این مسابقات عدم پخش تلویزیونی است. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که به دلیل تحریم‌های بین‌المللی ضمن لغو یک طرفه قرارداد حقوق پخش تلویزیونی آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا با سازمان صدا و سیما، از دراختیار گذاشتن سیگنال پخش زنده مسابقات معذور است. مقامات ایرانی البته عنوان کردند تلاش می‌کنند این موضوع حل شود. سابقه ایرانیها البته نشان می‌دهد که آنها چندان قدرت حل این مشکلات را ندارند. باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌هایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان در اختیار گرفتن تصاویر بازی‌ها شدند، با این حال فعلا این مشکل هم حل نشده است.

مصائب لیگ قهرمانان برای ایرانی‌ها؛ از غیبت حریف تا پخش نشدن بازی‌ها

 

به هر حال دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا امروز در حالی از سر گرفته می‌شود که پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو، چهار نماینده ایران به واسطه کسب نتایج نه چندان خوب در دو بازی ابتدایی خود کار سختی برای صعود دارند. باید دید آنها با این مشکلات جدید چگونه دست و پنجه نرم می کنند. استقلال قرار است امشب به مصاف الوحده برود، دیداری که بعید است برگزار شود. شهرخودرو هم به مصاف الاهلی امارات می‌رود. فردا هم پرسپولیس و سپاهان به میدان می‌روند. پرسپولیس با التعاون عربستان بازی دارد، سپاهان هم یک حریف عربستانی پیش رو دارد؛ النصر. پخش نشدن این بازی‌ها قطعا باعث دلسردی هواداران فوتبال خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی