تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

نماینده مجلس: فیفا به صورت کتبی ایران را به تعلیق تهدید کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یکبار قبل از جام ملت‌های آسیا به صورت شفاهی تهدید به تعلیق شدیم اما این بار این تهدید کتبی شد.

کد خبر: ۷۱۱۳۲
۱۱:۲۸ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
نماینده مجلس: فیفا به صورت کتبی ایران را به تعلیق تهدید کرد
 
دیدارنیوز - احسان قاضی‌زاده هاشمی در مورد پیگیری پرونده ویلموتس اظهار داشت: من این قول را به همه مردم می‌دهم که تا لحظه آخر پای این پرونده و این موضوع خواهیم بود. این پرونده هم در مجلس و هم در دستگاه قضایی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد بودیم که نامه‌ای از فیفا و AFC آمد ویک نوع تهدید به تعلیق شد. البته این تهدید به تعلیق را ما یکبار قبل از جام ملت‌های آسیا در امارات به صورت شفاهی شاهد بودیم، اما این سری کتبی شد. البته ما از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی دعوت می‌کنیم چون در رأس آن نامه آمده، کدگذاری داخلی و بنابر اطلاع منابع مطمئن داخلی. باید برایمان کشف شود این منابع مطلع داخلی که آدرس‌های غلط دادند چه بوده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه خبر تصریح کرد: آن پرونده یک پرونده قضایی راجع به مسائل مالی غیرفوتبالی مربوط به ویلموتس بوده است. چون این پرونده فقط بحثش انتخاب سرمربی نیست. این در جای خودش، مسائل و حواشی مطمئنی داشته، اطلاعاتی داریم، از آن دستگاه می‌خواهیم این را موثق اعلام کند. اگر به ما داده‌های درستی ندهند این قول را می‌دهم که ظرف یک ماه آینده بسیاری از داده‌ها و اطلاعات درستی را که ما در اختیار داریم به اطلاع مردم ایران خواهیم رساند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی