تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کرونا موضوع اصلی در اعزام فوتسال زنان به جام جهانی یا بهانه فدراسیون؟

سرمربی تیم ملی شرط حضور در تورنمنت برزیل را حفظ سلامتی بازیکنان با توجه به شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

کد خبر: ۷۱۰۴۸
۱۸:۳۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ اردوی تیم ملی فوتسال زنان که قرار بود ۲۱ شهریور ماه برگزار شود لغو شد. شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در گفت‌وگویی با سایت فدراسیون فوتیال در این مورد گفت: "قرار بود نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان در شهریور ماه برگزار شود که به دلایل مباحث مربوط به شیوع ویروس کرونا این اردو برگزار نشد. بر همین اساس طبق زمانبندی که صورت گرفته در مهر ماه دو اردو خواهیم داشت. اردوی اول، هفته اول مهر ماه است که اختصاص به مرحله انتخابی دارد و فاز دوم مهر ماه به اردوی اصلی که با حضور بازیکنان جدید و قدیمی برگزار خواهد شد، اختصاص دارد. "
 
 پیش از این دو مرحله اردوی مرداد ماه تیم ملی هم لغو شده بود و هیچ تضمینی وجود ندارد که اردوی مهرماه برگزار شود. در حالی که تیم ملی مردان در همین مدت بیش از سه مرحله اردو برگزارکرده است، اما اردو‌های زنان یکی پس از دیگری لغو می‌شود.
 
کرونا موضوع اصلی در اعزام بانوان به جام جهانی یا بهانه فدراسیون؟ 
موضوع دیگری که یاری به آن اشاره کرده است، حضور تیم ملی در تورنمنت برزیل (جام جهانی کوچک) است. او اعلام کرده که فدراسیون ۱۵ شهریور ماه آمادگی خود را به صورت مشروط اعلام کرده و شرکت یا عدم شرکت ایران به شرایط شیوع ویروس کرونا بستگی دارد.
 
یاری عنوان کرد: "تضمین سلامت بازیکنان و اهمیت منطقی بودن اعزام ملی پوشان به برزیل با توجه به شرایط کووید ۱۹ در کشور برزیل که هم اکنون در رده دوم جهان به عنوان یک کشور پر خطر قرار دارد، برایمان اولویت است و با ایمیلی به این کشور اعلام کردیم که اگر شرایط مهیا باشد می‌توانیم در این تورنمنت بین المللی شرکت کنیم. "
 
سرمربی تیم ملی همچنین به تاثیر و اهمیت شرکت در این تورنمنت که با حضور بهترین تیم‌های جهان برگزار می‌شود، اشاره کرده است. با این حال مشخص نشده آیا فدراسیون فوتبال امروز (پنج‌شنبه) فهرست بازیکنان و کادر فنی تیم ملی را به برزیل ارسال کرده است یا خیر؟ در صورت عدم ارسال می‌توان نتیجه گرفت که فدراسیون تصمیمی جدی برای اعزام ملی‌پوشان به برزیل را ندارد و شیوع کرونا بیشتر بهانه است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی