تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

وقوع رگبار و رعدوبرق در ۱۱ استان کشور طی امروز و فردا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی دو روز آینده در ۱۱ استان کشور رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در نوار شرقی کشور طی روز‌های پنجشنبه و جمعه خبر داد.

کد خبر: ۷۰۹۹۸
۱۰:۰۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ شهریور) در دامنه‌های البرز واقع در استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و شرق تهران افزایش ابر گاهی همراه با بارش پراکنده و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین طی این دو روز در ساعات بعدازظهر در غرب هرمزگان، جنوب غرب کرمان، برخی مناطق فارس، دامنه‌های شرقی زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و شرق لرستان افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.
 
ضیاییان با اشاره به اینکه شنبه و یکشنبه (۲۲ و ۲۳ شهریور) در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: دوشنبه (۲۴ شهریور) نیز در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.
 
به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روز‌های آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.
 
ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۱ شهریور) صاف، در اواسط روز وزش باد و در بعدازظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۲ شهریور) کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی