تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نخستین جشنواره‌ فرهنگی هنری فرزندان مشیز؛ حمایت از تولید تا فروش + گزارش تصویری

موسسه خیریه کوثر مشیز در راستای حمایت بیشتر و معرفی استعداد‌های ذاتی افراد تحت پوشش خود نخستین اقدام فرهنگی و هنری خود را با عنوان "جشنواره فرهنگی و هنری فرزندان مشیز" با حضور ۳۰۰ شرکت کننده برگزار کرد.

کد خبر: ۷۰۹۶۲
۱۲:۱۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

جشنواره‌ای برای فرزندان؛ حمایت از تولید تا فروش

 

دیدار نیوزـ گروه سبک زندگی: موسسه خیریه کوثر مشیز در راستای حمایت بیشتر و معرفی استعداد‌های ذاتی افراد تحت پوشش خود نخستین اقدام فرهنگی و هنری خود را با عنوان "جشنواره فرهنگی و هنری فرزندان مشیز" با حضور ۳۰۰ شرکت کننده برگزار کرد.


مصطفی نصری، کارشناس مسئول شبه خانواده مشیز درباره برگزاری این جشنواره به دیدار گفت: پیش از این، هر سال خیریه مشیز جشنواره ورزشی برگزار می‌کرد که امسال به دلیل شیوع کرونا و مشکلاتی که برگزاری چنین جشنواره‌هایی دارد، آن را برگزار نکرد.


او ادامه داد: دست اندرکاران تصمیم گرفتند با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود یک جشنواره فرهنگی، هنری و مذهبی را در حوزه‌های آشپزی، خطاطی، نقاشی، هنر‌های دستی و ... را برگزار کنند، کلید این جشنواره از تیرماه زده شد و از میان ۳۴۵ فرزند تحت پوشش مشیز ۳۰۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند.


او از ارسال ۱۰۰۰ اثر هنری و خاص از سوی فرزندان مشیز خبر داد و افزود: این آثار تا ۲۵ مرداد به دبیرخانه جشنواره رسید و از اول تا ۱۵ شهریور هم کار داوری انجام شد و قرار است در پایان شهریور مراسم اختتامیه با اعلام نفرات برتر برگزار شود.

 

 

جشنواره‌ای برای فرزندان؛ حمایت از تولید تا فروش
نصری در پاسخ به این پرسش که ممکن است این جشنواره در سال‌های بعد نیز برگزار شود، گفت: تصمیم بر این شد که این جشنواره در سال‌های آینده نیز برگزار تا توانمندی، پتانسیل و استعداد‌های شرکت کنندگان بیش از پیش شکوفا و نمایان شود.


کارشناس مسئول شبه خانواده مشیز تاکید کرد: در نظر داریم شرکت کنندگان را ترغیب کنیم که روی استعداد‌ها و توانایی‌هایشان کار کنند و موسسه هم در نظر دارد تا مراحل بازاریابی و فروش از این افراد حمایت کند.


او درباره برگزاری نمایشگاهی از آثار فرهنگی هنری شرکت کننده‌ها به صورت عادی یا مجازی گفت: قرار است در صورت کم شدن شیوع ویروس کرونا نمایشگاهی از آثار رسیده در استان تهران، کرمان و بوشهر برگزار شود که این نمایشگاه‌ها به صورت محلی و در سطح شهر برپا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی