تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خضریان از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی قانع شد

علی خضریان نماینده تهران از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی درباره نحوه اجرای طرح خودکفایی گندم قانع شد.

کد خبر: ۷۰۹۲۳
۱۲:۰۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ علی خضریان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز- چهارشنبه- از پاسخ‌های کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی درباره نحوه اجرای طرح خودکفایی گندم قانع شد.
 
خضریان در طرح سوال خود از وزیر درباره نحوه اجرای طرح خودکفایی گندم گفت: اصل‌های سوم و چهل و سوم قانون اساسی بر لزوم خود کفایی در کشاورزی تاکید دارد که با افزایش محصولات کشاورزی، دامی و صنعتی نیاز‌های کشور تامین شود که این کار می‌تواند کشور را از واردات بی‌نیاز کند امنیت عذایی برای کشور بسیار مهم است، همه مسوولان کشور و به ویژه مسوولان وزارت جهاد کشاورزی توجه کنند که کشاورزی از اساسی‌ترین محور‌های توسعه در کشور است و پایه و زیربنا است.
 
وی افزود: ما باید از کشاورزی و تولیدگران این بخش حمایت کنیم؛ کشاورزی نه تنها در ایران که در جهان بسیار مهم است و در کشور‌های توسعه یافته در این باره به صورت جدی عمل می‌کنند.
 
خضریان ادامه داد: گندم از محصولات اساسی کشاورزی است و دولت با اینکه شعار خودکفایی می‌دهد، اما در عمل می‌بینیم که در این زمیه خودکفا نیستیم در حالی که رهبر انقلاب در فرمایشات خود در ابلاغ سیاست‌های کلی نظام، خودکفایی را بسیار مهم دانسته‌اند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی