تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

جانشین ناجا: مقابله جدی با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس است

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به رشد ۳۸ درصدی کشفیات موادمخدر در کشور گفت: مقابله جدی با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس است.

کد خبر: ۷۰۳۴۷
۱۱:۰۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" در دیدار با آیت الله "عبدالکریم عابدینی" نماینده، ولی فقیه در استان قزوین افزود: نیروی انتظامی، یک سازمان پویا و زنده است و همیشه خود را در کسوت انقلاب، برای انقلاب، در خدمت انقلاب و در کسوت مردم، برای مردم و در خدمت مردم می‌داند لذا در تمام موقعیت‌های خدمتی، صادقانه ماموریت‌های خود را به انجام می‌رساند.
 
وی گفت: نیروی انتظامی در لباس سربازی است که، ولی فقیه، فرمانده اش می‌باشد و این افتخار، خستگی ناشی از سختی‌ها را از بین می‌برد. 
 
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به سفر‌های استانی اظهار کرد: خوشبختانه قزوین از استان‌های آرام و مذهبی است و این امر نشان از فهم مردم در تعامل با پلیس و خدمتگزاران خود با هدف حفظ آرامش جامعه است. مؤلفه‌های امنیتی در استان قزوین بالاست
 
سردار رضایی در ادامه عنوان کرد: استان قزوین تقریبا استانی است که مدیریت اجتماعی آن زیاد است و مولفه‌های حاکم این است که فهم مردم نقش علما و وحدت مسئولان موجب شده تاب اجتماعی و امنیتی در آن ایجاد شود. 
 
وی افزود: در کنار این موضوع اقدامات انتظامی و پیشگیرانه نیز موجب ایجاد امنیت شده و این استان نسبت به سایر استان‌ها جرایم پایینی دارد و در صورت ارتکاب جرم، سرعت عمل در کشف، بسیار بالاست.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بحث کشف مواد مخدر استان قزوین نسبت به عملکرد کشوری نسبت به پنج ماهه نخست سال گذشته دارای موفقیت بیش از ۵۰ درصدی بوده است.
 
سردار رضایی با اشاره به بحث سرقت اضافه کرد: سرقت دغدغه جدی ما بوده و بیش از ۴۰ درصد زندانیان را سارقان تشکیل می‌دهند. اگر زیرساخت‌های موجود در بحث معماری و ساخت و ساز‌ها درست شود مشکلاتی از این دست ایجاد نمی‌شود.
 
وی با اشاره به جرایم دیگر تصریح کرد: اراذل و اوباش دغدغه جدی ما پس از سرقت است. مردم انقلاب کردند تا آسایش و امنیت ریشه‌ای داشته باشند و با اطمینان می‌گوییم ایجاد امنیت پایدار در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار دارد. 
 
جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق و مواد و رعایت شئون اخلاقی هم از خدمات ماست، اما اراذل و اوباش در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار دارد و در این مسیر باید منش راهبردی و مصون سازی و زیرساخت‌های لازم ایجاد شود تا نیروی انتظامی بتواند ماموریت‌های خود را به خوبی ارائه دهد.
 
سردار رضایی در بحث کشفیات مواد مخدر در سطح کشور بیان کرد: بیش از ۴۷۰ تن مواد مخدر در کشور کشف شده که با رشد ۳۸ درصدی مواجه بوده و این امر نشان از هوشمندی پلیس در انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله است.
 
*هیچ کشوری به اندازه ایران با وجود تهدید‌های پیرامونی امن نیست
 
وی با اشاره به امنیت پایدار در کشور اسلامی ایران اظهار کرد: هیچ کشوری در جهان به اندازه جمهوری اسلامی تهدیدات پیرامونی مرزی ندارد. به جهت آرمان عمیق مردم و انقلاب هر روز با هجمه‌های زیادی مواجه هستیم و عنایات الهی و تدابیر مقام معظم رهبری این تهدیدات را خنثی می‌کند و در مقابل همه تهدیدات، کشور ما با تلاش نیرو‌های امنیتی از ثبات ویژه‌ای در منطقه برخوردار است.
 
جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: همه مولفه‌های اسلامی در جامعه حاکم است و برآورد ما نشان می‌دهد در سطح کشور نسبت به سال‌های گذشته شور حسینی بسیار بالا بود. خوشبختانه مردم فهیم ایران بیش از ۹۶ درصد پروتکل‌ها را رعایت کردند و ان شاءالله این روند با همت مردم در کل جامعه تا نابودی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.
 
این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: نیروی انتظامی امروز افتخار می‌کند که خادم مردم است و در دهه اول محرم بیش از ۸۰ درصد نیروی انتظامی در آماده باش کامل بود و افتخار ما سرباز ولایت و مطیع محض انقلاب بودن است و به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ نیروی انتظامی نیرویی عظیم بوده و کارکنان آن مجاهدان فی سبیل الله هستند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی