تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

نیرو‌های پلیس در محور سراوان به خاش با اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر درگیر شدند و بعد از دستگیری برخی اعضای این باند محموله یک تن و ۲۴۶ کیلو مواد مخدر به دست پپلیس افتاد.

کد خبر: ۱۰۵۶۷۵
۱۳:۴۱ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

محموله سنگین مخدر در دست پلیس

دیدارنیوز ـ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری پلیس با اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در محور سراوان به خاش و کشف یک تن و ۲۴۶ کیلو مواد افیونی خبر داد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: روز گذشته در درگیری جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان و خا ش که با هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد، یک باند قاچاق مواد افیونی در محور سروان به خاش منهدم شد.

وی افزود: در این عملیات ضربتی و مقتدرانه تکاوران انتظامی استان سیستان و بلوچستان با توقیف ۳ دستگاه خودروی ۴۰۵ و یک دستگاه سواری زانتیا ضمن دستگیری ۴ سوداگر مرگ و توقیف هر چهار دستگاه خودرو قاچاقچیان، مقدار یک تن و ۲۴۶ کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای شناسایی شده این باند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال و مستمر دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: مهر
برچسب ها: مواد مخدر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی