تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

وزیر دفاع: نهضت قطعه سازی در نیرو‌های مسلح نمود عینی دارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به تولید بیش از ۳۸ هزار قطعه توسط زیرمجموعه‌های این وزارتخانه گفت: نهضت قطعه سازی در نیرو‌های مسلح نمود عینی دارد.

کد خبر: ۷۰۳۳۸
۱۰:۰۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه افتتاح نمایشگاه نهضت قطعه سازی وزارت دفاع طی سخنانی اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های زیادی برای ضربه زدن به ایران انجام می‌دهند که یکی از آن‌ها تلاش برای غیر فعال کردن کارخانه‌های ایران است.
 
وی افزود: آن‌ها تلاش می‌کنند با نفروختن قطعات مختلف این کار را انجام دهند. یکی از کار‌هایی که در کشور به جد دنبال شده تامین قطعات برای صنایع مختلف کشور است که وزارت دفاع به دلیل آنکه زودتر از بقیه مورد تحریم واقع شدند در این حوزه پیش قراول هستند.
 
 
وزیر دفاع گفت: امروز به لطف خدا بیش از ۳۸ هزار قطعه را تولید می‌کنیم که در این نمایشگاه ۳ هزار قطعه را به نمایش گذاشته ایم. فقط در حوزه مواد فلزی و غیر فلزی ما نیازمند بیش از ۴ هزار نوع ماده بودیم که برای یک سال بیش از ۲۰۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی با ساخت این ماده صورت گرفته است.
 
امیر حاتمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه نهضت قطعه سازی وزارت دفاع خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه می‌خواهیم بگوییم که نهضت قطعه سازی در نیرو‌های مسلح نمود عینی دارد. در این نمایشگاه همچنین یک گیربکس دریایی برای استفاده در انواع شناور‌ها نیز رونمایی شد که ما را یک گام به اهدافمان نزدیک‌تر می‌کند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی