تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

اهم اقدامات وزارت کشور در صیانت از کارکنان و مقابله با فساد اداری

وزارت کشور به مناسبت هفته دولت گزارشی اجمالی از مهم ترین اقدامات و عملکرد هفت ساله این وزارتخانه در زمینه صیانت از کارکنان و مقابله با فساد اداری (مرکز حراست) منتشر کرد.

کد خبر: ۷۰۰۱۳
۲۰:۰۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۹

 
دیدارنیوز ـ به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور، گزارشی اجمالی از  اقدامات و عملکرد وزارت کشور در صیانت از کارکنان و مقابله با فساد اداری (مرکز حراست) با هدف استفاده رسانه ای و  تبیین اقدامات مهم انجام گرفته در این حوزه برای افکار عمومی منتشر کرد. محورهای مهم اقدامات وزارت کشور به شرح زیر است:  
 
-صیانت از کارکنان و مقابله با فساد اداری (حراست)
 
-اقدامات صیانتی و پیشگیرانه از کارکنان وزارت کشور
 
-نظارت بر بازنگری سامانه جامع انتخابات
 
-شناسایی گلوگاه های فساد، فرصت ها و تهدیدات
 
-انجام امور راهبردی و اقدامات تعیین صلاحیت داوطلبین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی
 
-تهیه طرح های حفاظتی و برخی بخشنامه های مورد نیاز در راستای رعایت اصول حفاظت اسناد و ابلاغ به کلیه حراست های تابعه و همچنین اطلاع رسانی به کارکنان و مدیران مشاغل حساس
 
-ساماندهی اسناد راکد محرمانه ستاد وزارت خانه و استانداری ها ،فرمانداری ها و انتقال اسناد به سازمان اسناد ملی و امحاء اسناد زائد
 
-گردآوری و چاپ کتاب حفاظت اسناد و مدارک طبقه بندی شده توسط معاونت حفاظت اسناد مرکز حراست و ارسال به کلیه حراست های تابعه وزارت کشور، حراست های دستگاه ها و وزارتخانه ها و اطلاع رسانی به کلیه فرمانداران.
 
-راه اندازی معاونت حفاظت اسناد و معاونت حفاظت فناوری اطلاعات و تفکیک وظایف سازمانی برابر قوانین و بخشنامه های صادره و پیگیری اقدامات حفاظتی جهت حفاظت از اسناد کاغذی و دیجیتالی
 
-انجام امور تعیین صلاحیت ها و پاسخگویی به استعلامات استانداران ، فرمانداران بخشداران و شهرداران و در خصوص مدیران و متصدیان مشاغل حساس، پیمانکاران ،شرکت ها و موسسات.
 
-تهیه و تدوین جزوات آموزشی و لوح های فشرده آموزشی در خصوص هشدار های حفاظتی و ارائه به کارکنان و واحد های وزارت خانه در راستای آگاه سازی.
 
-بررسی پیشنهادات واصله و اقدام در خصوص انتصاب مدیران حراست استانداری ها ، فرمانداری ها و شهرداری های کل کشور و اعلام نظر نهایی و صدور مجوز جهت انتصاب.
 
-تهیه و تدوین دستورالعمل های مورد نیاز در حوزه های تخصص و عمومی در مجموعه حراست و ابلاغ به حراست های تابعه.
 
-بازرسی از حراست شهرداری ها
 
-برقراری و ایجاد ارتباط مردمی با استفاده از رایانامه الکترونیکی و سامانه پیامکی و همچنین نصب تراکت در سطح ستاد و توابع.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی