تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

آتش‌نشانی تهران: مردم در آیین شام‌غریبان به نکات ایمنی توجه کنند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهروندان باید از روشن کردن شمع در فضا‌های بسته خودداری کنند، اعلام کرد: روشن کردن شمع ممکن است موجب وقوع آتش‌سوزی شود و به همین منظور امشب شهروندان در مراسم شام غریبان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر: ۷۰۰۰۳
۱۶:۰۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سید جلال ملکی گفت: امشب مراسم شام‌غریبان در محله‌های مختلف تهران برگزار می‌شود و شهروندان علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید نکات ایمنی را نیز جدی بگیرند.
 
وی افزود: چه بسا که برخی شهروندان شمع‌های روشن را به صورت نیمه‌کاره رها می‌کنند یا آن را به صورت روشن در سطل‌های زباله می‌اندازند که این موارد باعث وقوع آتش‌سوزی می‌شود.
 
به گفته ملکی در بعضی از سقاخانه‌ها یا ایستگاه‌های صلواتی ممکن است عزاداران شمع روشن کنند و از آن جایی که در این محل پارچه‌هایی وجود دارد احتمال وقوع آتش‌سوزی افزایش می‌یابد و شهروندان باید این نکات ایمنی را رعایت کنند.
 
وی همچنین توصیه کرد که دستورات ستاد مقابله با کرونا جدی گرفته شود و اگر شهروندان قصد دارند که در هیات‌ها حضور پیدا کنند حتما محیط باز باشد و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: با توجه به برگزاری شام غریبان در فضای تاریک از شهروندان می‌خواهیم حتما از کودکان مراقبت کرده و از روشن کردن چندین شمع خودداری کنند.
 
مراسم شام غریبان امام حسین (ع) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء عاشورا با حضور سوگواران حسینی برگزار می‌شود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی