تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

شمار کشته‌های سیل در افغانستان به ۱۲۲ نفر افزایش یافت

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث افغانستان اعلام کرد که شمار جان‌باختگان در نتیجه سرازیر شدن سیل در ۱۳ استان این کشور به ۱۲۲ نفر افزایش یافت.

کد خبر: ۶۹۸۹۸
۱۶:۰۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ این وزارتخانه، امروز (پنجشنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس گزارش اولیه ریاست اداره مبارزه با حوادث استانها، در استان‌های پروان، کابل، کاپیسا، میدان وردک، پنجشیر، ننگرهار، لوگر، پکتیا، پکتیکا، نورستان، لغمان و خوست تاکنون ۱۲۲ تن کشته و ۱۴۷ تن زخمی شده‌اند.
 
در این اطلاعیه آمده که در اثر سیلاب‌ها در این ۱۳ استان حدود ۱۵۰۰ منزل مسکونی تخریب، ۶۰۰ راس دام از بین رفته، ۲۳ مغازه و نزدیک به یکهزار هکتار زمین کشاورزی تخریب شده است.
 
غلام بهاءالدین جیلانی وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث در تماس‌های تلفنی با استانداران این استان‌ها از آمادگی دولت برای ارایه کمک‌های بیشتر به آسیب دیدگان ناشی از سرازیر شدن سیلاب‌ها خبر داده است.
 
وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث همچنین اعلام کرد که تیم‌های امدادی و همچنین ماشین آلات پاکسازی به مناطق آسیب دیده اعزام شده‌اند و این عملیات به همراه توزیع غذای گرم میان مردم همچنان ادامه دارد.
 
بیشترین تلفات و خسارات جانی و مالی بر اثر سرازیر شدن سیلاب سه شنبه شب در استان پروان رخ داد که در آن بیش از ۱۰۰ نفر کشته و ۱۰۰ تن دیگر مصدوم شدند.
 
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در اطلاعیه‌ای با مردم و دولت افغانستان که از اثر سیل جان باخته و یا مصدوم شده اند، ابراز همدردی کرده و به خانواده جان باختگان این حوادث تسلیت گفت.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی