تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

کرونا ۱۰۲۰۰ تهرانی را قربانی کرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۰۲۰۰ تهرانی بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده اند.

کد خبر: ۶۹۵۲۲
۱۶:۴۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ ناهید خداکرمی در تذکری پیش از دستور درخصوص شیوع بیماری کرونا گفت: وضعیت کشور را در حال ملاحظه داریم و تا دیروز و در عرض ۶ ماه در کل تهران ۱۰ هزار و ۲۰۰ تهرانی جان باخته اند.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برای مثال در روز جمعه مرگ بچه‌ای ۸ ساله را شاهد بودیم که اتفاقا پدر و مادرش هم پزشک بودند.
 
خداکرمی گفت: لذا از هموطنان می‌خواهیم تا نسبت به اجرای فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و شست و شوی دست‌ها پیگیری ویژه داشته باشند.
 
وی افزود: از شهرداری هم می‌خواهیم تا نسبت به اجرای صحیح فاصله گذاری دقت لازم را داشته باشند و شعار هر خانه یک حسینیه را پیگیری کند.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرچند عملکرد سازمان زیباسازی در نصب بیلبورد‌های هشدار دهی خوب بوده است، اما جا داشت در سطح محلات و مناطق در قالب بیلبورد‌هایی پروتکل‌های بهداشتی را به مردم یادآوری می‌کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی