تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

با مسببان ماجرای تابلوی میدان جمهوری اسلامی برخورد می‌شود

رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران گفت: با مسببان ماجرای حذف کلمه اسلامی از تابلوی میدان جمهوری اسلامی در هر موقعیتی باشند برخورد می شود.

کد خبر: ۶۹۳۴۸
۱۰:۳۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
با مسببان ماجرای تابلوی میدان جمهوری اسلامی برخورد می‌شود
 
دیدارنیوز - غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران در پستی توئیتری نسبت به اشتباه نوشتاری در تابلوی مربوط به میدان جمهوری اسلامی واکنش نشان داد.

وی نوشت: جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر ارثیه هزاران شهید برای ملت ایران است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران نوشته است: آنچه در مورد تابلوی میدان جمهوری اسلامی اتفاق افتادن است برای ما قابل بخشش نیست.

غلامحسیم محمدی وعده داده است که با مسببان این اشتباه در هر پست و موقعیتی برخورد جدی خواهد شد و پیگیری ها را گزارش می کنم.

این در حالی است که از روز گذشته تصویری از تابلوی میدان جمهوری اسلامی در شبکه های مجازی منتشر شده است که تنها نوشته میدان جمهوری و واژه اسلامی از آن حذف شده است.

این موضوع موج زیادی از اعتراضات را در شبکه های مجازی به همراه داشت.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی