تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دعوت رئیس سازمان زندان‌ها از گروه های جهادی پزشکی برای حضور در زندان‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از زندان گرگان گفت: اصلاح و تربیت صرفاٌ فعالیت های فرهنگی در زندان ها نیست بلکه ارائه خدمات درمانی به آنان و رسیدگی به مشکلات خانواده نیازمند زندانیان نیز از مهمترین فعالیت های حوزه اصلاح و تربیت است.

کد خبر: ۶۸۷۱۴
۱۳:۴۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
دعوت رئیس سازمان زندان‌ها از گروه های جهادی پزشکی برای حضور در زندان‌ها
 
دیدارنیوز - به نقل از سازمان زندانها، حاج محمدی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در زندان‌ها گفت: برای توسعه هرچه بیشتر خدمات درمانی در زندان ها نیازمند حضور نیروهای جهادی و پزشکان خیر در زندان ها هستیم.

رئیس سازمان زندان ها ادامه داد: برای اجرای کامل برنامه های اصلاحی و تربیتی و پرورش روح و شخصیت زندانی ابتدا باید جسم او را مداوا کنیم.

حاج محمدی با بیان اینکه ترحم و دلسوزی نسبت به زندانیان باید محور فعالیت ها باشد گفت: در انجام خدمات زندانبانی باید دلسوزانه و بر اساس مسئولیت انسانی نسبت به همنوعان خودمان عمل کنیم.

رئیس سازمان زندان های کشور با بیان اینکه امنیت در زندان ها باید واقعی و بر اساس فعالیت های فرهنگی باشد افزود: وقتی نسبت به زندانی راٌفت و مهربانی داشته باشیم خود این امر موجب توسعه امنیت واقعی در زندان می شود.

وی تصریح کرد: امنیت پایدار در زندان ها با توجه و دقت همه ما در امور زندانبانی و رسیدگی به مشکلات زندانی میسر می شود.

عضو شورای عالی قضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عمده درخواست های زندانیان مربوط به مسائل قضایی است و از این رو اجرای احکام زندان ها مسئولیت سنگینی دارند.

وی خواستار حضورمداوم مسئولان اجرای احکام زندان ها در داخل بند و صحبت حضوری با زندانیان شد.

معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس به همراه مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی در روز دوم سفر به استان گلستان از زندان گنبد بازدید و با زندانیان این مرکز دیدار و گفتگو کردند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی