تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توضیحات میرزایی نیکو درباره تفکیک جنسیتی در مدرسه‌ای در دماوند

نماینده مردم دماوند با اشاره به موضوع تفکیک جنسیتی مدرسه‌ای در دماوند، گفت: اصلا این موضوع هنوز نهایی نشده، ما در این حوزه به دنبال بهترین راه هستیم تا برای دانش‌آموزان مشکلی ایجاد نشود.

کد خبر: ۶۸۰۰
۱۳:۳۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - قاسم میرزایی نیکو در خصوص خبری که اخیرا درباره تفکیک جنسیتی در مدرسه‌ای در روستای مشا (واقع در شهرستان دماوند) پس از ۴۰ سال و مشکلاتی که برای والدین دانش‌آموزان پیش می‌آید برای منتشر شده، توضیح داد: این موضوع هنوز نهایی نشده، ما هنوز در این خصوص به جمع‌بندی نرسیده‌ایم اما اگر در حوزه رفت و آمد دانش‌آموزان مشکلی وجود داشته باشد قرار است ما آن را توسط سرویس پوشش بدهیم و دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی افزود: دلیل این موضوع این است که برخی از اتباع بیگانه در این مدرسه تحصیل می‌کنند، برای مثال اگر یک دانش‌آموز پنجم دبستانی را در نظر بگیریم آنها از نظر جسمی مانند دانش‌آموز دبیرستانی هستند که شاید صحیح نباشد این افراد به این شکل در کنار هم تحصیل کنند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید تاکید کنم که این موضوع هنوز نهایی نشده است. ما برای این مساله راه‌حل‌هایی را در نظر گرفتیم؛ برای مثال ممکن است ما فقط کلاس‌ها را تفکیک کنیم یا اینکه یک دیوار حائلی بین دانش‌آموزان قرار دهیم تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد. ما به همراه مدیر آموزش و پرورش که بسیار در این حوزه تلاش می‌کند قصد داریم بهترین راه را انتخاب کنیم تا مشکلی برای دانش‌آموزان ایجاد نشود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی