تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

۴ شناور در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان بوشهر گفت: چهار فروند شناور فاقد هویت از سوی پایگاه حفاظت منابع آبزیان دیر در آب‌های این استان توقیف شد.

کد خبر: ۶۶۵۸۱
۲۱:۵۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹

۴ شناور در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

 

دیدارنیوز ـ روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ قدرت الله حاتم‌وند اعلام کرد: در راستای حفاظت و حراست از منابع آبزیان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و یگان حفاظت شبانه‌روزی در حال فعالیت است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استفاده از شیوه‌های نامناسب صید باعث نابودی ذخایر آبزیان می‌شود برهمین اساس برخورد با صید خارج از فصل و استفاده از ادوات صید غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان بوشهر ادامه داد: این شناور‌ها بی‌هویت بوده و از آن‌ها ۲ رشته تور ترال همراه با تخته صید، طناب و متعلقات این تور کشف و ضبط شد.

 

حاتم‌وند بیان کرد: همچنین یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان بوشهر با انجام گشت خودرویی موفق به کشف ۵۵۰ کیلوگرم میگوی خارج از فصل از ۲ خودرو شد که ۳۹۰ کیلوگرم از یک خودرو سایپا در ورودی شهر بوشهر و ۱۶۰ کیلوگرم نیز از خودرویی دیگر در ورودی شهر دیلم کشف شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی