تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بیضه فروشی با ۷۰ هزار دلار در ایران!

خرید و فروش و قاچاق اعضای بدن از سال‌ها پیش در ایران و تمام دنیا مطرح بوده است، اما اخیرا فردی در کردستان عراق مدعی شده که یکی از بیضه‌های خود را در ایران به قیمت ۷۰ هزار دلار فروخته است، امری که به زعم بسیاری از متخصصان و پزشکان غیرممکن و محال است، زیرا هنوز دانش پزشکی نتوانسته به پیوند بیضه دست پیدا کند.

کد خبر: ۶۴۸۰۸
۰۹:۵۷ - ۱۴ تير ۱۳۹۹

بیضه فروشی با ۷۰ هزار دلار در ایران!

 

دیدارنیوز - به نقل از سلامت نیوز به نقل از ایسکانیوز، چندی پیش رسانه‌های اقلیم کُردستان‌ عراق در گزارشی خبر دادند که شخصی از این منطقه با ارتباط با مافیای قاچاق اعضای بدن، به ایران آمده و یکی از بیضه‌هایش را با قیمت ۷۰ هزار دلار فروخته است. این فرد ادعا می‌کند که پس از مراجعه به ایران و انجام آزمایش‌ها به او گفته‌اند که بیضه او کاملا سالم نیست و تنها ۵۰ هزار دلار می‌ارزد که در نهایت او نیز قبول می‌کند یکی از بیضه‌هایش را توسط کادر پزشکی بردارند. این شخص پس از فروختن بیضه‌هایش دچار مشکلات اجتماعی عدیده‌ای با خانواده می‌شود به طوری که همسرش از او جدا می‌شود.

باتوجه به اینکه تاکنون چنین موضوعی در دنیا مطرح نشده بود برای بررسی صحت‌و‌سقم این ماجرا در نخستین مرحله موضوع را به اطلاع انجمن اهدای عضو ایران رساندیم که آنان بلافاصله اعلام کردند:‌ «به اطلاع می‌رسانیم که این خبر جعلی بوده و چنین فرایندی امکان‌پذیر نیست». پس از آن نیز در پیامی به کانال تلگرامی بانک جامع اطلاعات اهدا‌کنندگان عضو، روند این پیوند در ایران را جویا شدیم که آنان نیز از چنین پدیده‌ای اظهار بی‌اطلاعی کردند.

پیوند بیضه در دنیا امکان‌پذیر نیست
به نظر می‌رسد ماجرای خرید و فروش بیضه تنها مختص به ایران و منطقه نیست، بلکه خبر فروش بیضه در جهان مبحث قدیمی بوده ولی چندان‌ شایع‌تر از فروش اعضایی نظیر کلیه، قلب، کبد و ... نیست؛ چرا که به گفته دکتر شهریار ناطق جراح و متخصص کلیه، پروستات، مجاری ادرار و تناسلی هنوز علم پزشکی نتوانسته است به علم پیوند بیضه دست پیدا کند.

این پزشک متخصص در پاسخ به این سوال که آیا پیوند بیضه در جهان انجام می‌شود، اظهار کرد: چنین موردی امکان‌پذیر نیست، در واقع در هیچ جای دنیا عمل پیوند بیضه انجام نشده است و در حال حاضر علم بشر به آن سطح نرسیده که بتواند پیوند بیضه انجام دهد؛ همچنین موضوع پیوند بیضه با پیوندهای کبد و کلیه تفاوت دارد و هنوز این سطح از تخصص پزشکی در جهان امکان‌پذیر نیست؛ اما خرید و فروش اسپرم در محافل پزشکی مطرح بوده و امری طبیعی است.

فروختن بیضه برای خرید نیسان آبی
هرچند موضوع خرید و فروش و پیوند بیضه در ایران و منطقه غیرممکن اعلام شد؛ اما هنوز این سوال وجود دارد که وقتی پیوند بیضه در حال حاضر امکان‌پذیر نیست پس چرا برخی مبادرت به خرید و فروش آن می‌کنند؟ در بررسی‌‌های بیشتر در سایت‌های خارجی خرید و فروش اعضای بدن و قاچاق آن در جهان مشخص شد که در تاریخ دوم دسامبر 2013 در سایت(http://Businessinsider.com) خانمی که کارمند یک شرکت تجاری است در یادداشتی ذیل عنوان «شش راه درآمد‌زا و کمک به دنیای پزشکی» نوشته بود: «در دنیا افراد زیادی هستند که از طریق خرید و فروش اعضای بدنشان به نوعی کاسبی می‌کنند. یکی از شش راه فروش اعضای بدن، فروختن بیضه‌ها است.»

در این یادداشت آمده که در شبکه تلویزیونی ( TLC Extreme Cheapskates )شخصی به اسم‌ «مارک‌ پریسی» که ساکن لاس‌وگاس است و زندگی‌ای معمولی‌ داشته برای بهتر شدن وضع زندگی‌اش حاضر به فروش یکی از بیضه‌هایش به قیمت ۳۵ هزار دلار شده است. این‌ شخص در برنامه‌ تلویزیونی «THE doctor» که از شبکه TLC پخش می‌شود، گفته است برای آن که بتوانم نیسان آبی مورد علاقه‌ام را بخرم یکی از بیضه‌هایم را فروخته‌ام.

همچنین در سایت «Snopes.com» در سال ۲۰۱۱ شخصی با نام «دیوید میکلسون» در تحقیقی با عنوان «آیا می‌توان بیضه‌های انسان را از ۳۵ هزار دلار تا ۵۰ هزار دلار به فروش رساند؟» به این موضوع پرداخته است. در این تحقیق آمده که در شهرها و بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا همواره برای تحقیق در خصوص این عضو بدن انسان، به دنبال خرید و فروش بیضه‌ها هستند.

خرید و فروش بیضه در تگزاس قانونی است
همچنین شخص دیگری مدعی شده که بیضه سمت چپش را به قیمت ۵۰ هزار دلار به دانشگاه وندربیلت «Vanderbilt» فروخته است. فرد دیگری ادعا کرده که بیمارستانی با نام «Gainesvall» به صورت کاملا تخصصی به این موضوع پرداخته و به دنبال آزمایش روی افراد دهنده است. علاوه بر این در یادداشت مذکور آمده است که بیمارستانی در «تگزاس» بیضه را به قیمت ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار از افراد فروشنده می‌خرد و این‌ خرید و فروش‌ها به‌صورت کاملا قانونی انجام می‌گیرد. در جای دیگر از گزارش، عنوان شده که بزرگ‌ترین دانشگاه ایالت تنسی «Tennessee» هم به این موضوع می‌پردازد و براساس سایز و سالم بودن، بیضه‌ها را از ۱۰۰ تا ۱۶۰ هزار دلار از افراد دهنده می‌خرد.

برای بررسی دقیق‌تر این موضوع به دانشگاه‌های مذکور ایمیلی ارسال کردم؛ اما هیچیک از این مراکز پاسخی به نامه‌ها ندادند. پس از آن نیز در همین رابطه با کلینیک پزشکی«double check» در سوئیس مکاتبه کردم و از آن‌ها در خصوص این مسئله در قاره اروپا پرسیدم که جواب دقیقی ندادند و اعلام کردند: «ما جوابگوی این چنین موضوعات نیستم و فقط در خصوص چکاپ‌ها و آزمایش‌‌های پزشکی و نظرهایی که مرتبط به آن‌ها باشد، پاسخ می‌دهیم. گویا این مسئله یا در اروپا شایع نیست و یا خرید و فروش اعضاء مبحث مسئله‌داری است.»

در ادامه این ماجرا نیز دکتر رضا مطیعی عضو انجمن اورولوژی اروپا و جراح کلیه، مجاری ادراری و ناباروری مردان هم با تکذیب این پدیده گفت: «این موضوع صحت ندارد و اصلا چیزی به‌نام پیوند بیضه در دنیا وجود ندارد.»

خرید و فروش اعضای بدن انسان غیرقانونی و ممنوع است
پس از بررسی‌های خارجی شروع به تحقیق در خصوص وجود داستانی با نام خرید و فروش بیضه در ایران کردم و با تعدادی از سایت‌ها و کانال‌های اینستاگرامی و تلگرامی فروش و اهدای عضو و همچنین پزشکان متخصص اورولوژی ارتباط گرفتم. دکتر کیوان‌ آقا محمد پور فوق تخصص اورولوژی در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز در خصوص خرید و فروش بیضه چیزی شنید‌ه‌اید، گفت: «من تا به حالا با موردی این گونه برخورد نکرده‌ام و یا درباره قاچاق این‌ عضو در ایران چیزی نشنیده‌ام.»

علاوه بر این نیز دکتر مسعود هاشمی متخصص جراحی کلیه، ناباروری و ناتوانی جنسی عنوان کرد: «من جراح پیوند نیستم؛ ولی اطلاع دارم هرگونه خرید و فروش اعضای بدن انسان غیرقانونی و ممنوع است.»؛ اما دکتر عباس حسن‌پور متخصص کلیه، مجاری ادراری و تناسلی موضوع پیوند بیضه در آزمایش‌ها روی حیوانات را تایید کرد و عنوان کرد که «هنوز گزارشی از پیوند بیضه به انسان در جهان ندیده‌ام. تاکنون پیوند بیضه فقط در حیوانات انجام شده و آن هم به محل اصلی پیوند زده نشده، بلکه به داخل شکم وصل شده است؛ زیرا پیوند به محل اصلی در حال حاضر بسیار مشکل است اما باید بدانیم که بیضه مصنوعی یا پروتز وجود دارد.»

همچنین پس از طرح موضوع پیوند بیضه با یکی از صفحه‌های اینستاگرامی با نام پزشکان برتر که اطلاعات زیادی در زمینه‌های پزشکی منتشر می‌کند و نزدیک به ۵۰۰ هزار فالوئر دارد، اشاره کردند که تابه حال با چنین موضوعی برخورد نکرده‌ایم و انجمن اهدای عضو ایران هم در مکاتبه‌ای از جعلی بودن و امکان ناپذیر بودن این مطلب به ما اطلاع داده بود.

داستان فروش بیضه در عراق شایعه است
در نهایت پس از پرسش و پاسخ با متخصصان و پزشکان متبحر در امر پیوند عضو و همچنین مراکز اهدا و پیوند عضو در ایران مشخص شد که یا قضیه آن شخص کُرد عراقی که ادعا کرده بود به ایران آمده و یکی از بیضه‌هایش را فروخته، یک داستان ساختگی است یا با توجه به ممکن نبودن پیوند بیضه در ایران و جهان، باندهایی مبادرت به قاچاق این عضو از بدن می‌کنند و آن را در اختیار موسسات و یا مراکز تحقیقاتی در داخل و یا خارج کشور می‌گذارند؛ اما دکتر رضا مطیعی عضو انجمن اورولوژی اروپا فرضیه به‌کارگیری عضو نرینه مردان در مراکز تحقیقاتی پزشکی و آزمایشگاهی را نیز رد کرد و گفت: «تاکنون چنین عملی حتی یک مورد هم در جامعه پزشکی گزارش نشده است و فقط این موضوع چندین بار در حد شایعه در دنیا مطرح شده که از سوی جوامع پزشکی تکذیب و رد شده است.»

بعد از بررسی داده‌ها ،مسئله دیگری ذهنمان را درگیر کرد و این سوال برایمان مطرح شد که اگر نهادهای پزشکی و یا تحقیقاتی نیازی به آزمایش روی بیضه‌ها داشته باشند، از کَیس‌های فوت شده که اعضایشان را به نهادهای پزشکی اهدا می‌کنند، استفاده خواهند کرد و دیگر چه نیازی به هزینه‌های هنگفت در این زمینه دارند؟ بر همین اساس با یکی از دلالان خرید و فروش اعضای بدن به نام «ر.ل» که در زمینه خرید و فروش کلیه مبادرت می‌کند تماس گرفتیم که او نیز عنوان کرد: «حوزه کاری من کلیه و کبد است و اطلاعی از خرید و فروش بیضه ندارم؛ اما اطمینان هم ندارم که چنین چیزی در کشور امکان نداشته باشد.»

در حالی که بازار شایعات و ادعاهای خرید و فروش بیضه در منطقه داغ است؛ اما مبحث قاچاق اعضای بدن انسان یکی از کاسبی‌های پردرآمد نه برای انتقال دهندگان، بلکه برای دلالان است. در این میان موضوع خرید و فروش بیض

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۲
در انتظار بررسی : ۱۳۱۴
غیر قابل انتشار : ۲۷۹
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
2
20
سلام
فروش بیضه ی چپ خیلی فوری به دلیل نیاز مالی شدید
09384970118
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
1
11
سلام
فروش بیضه ی چپ خیلی فوری به دلیل نیاز مالی شدید
09384970118
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
5
10
فروش هر دو بیضه به بالاترین قیمت ممکن در جهان فقط بخاطر مشکلات شدید مالی
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
1
12
فروش بیضه ی چپ خیلی فوری به دلیل نیاز مالی شدید
۰۹۰۲۲۷۳۲۵۴۵
Milad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
1
8
با سلام فروش فوری بیضه کاملا سالم ۲۷سالمه ۰۹۳۶۶۶۴۵۱۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
1
3
فروش بیضه به دلیل نیاز مالی سنم ۲۶ ساله مجرد سالم گروه خونی 0مثبت شماره تماس 09011739154مشتری واقعی بزنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
5
سلام ب دلیل نیاز مالی شدید میخام یکی از بیضه هامو بفروشم
۰۹۹۱۸۳۳۹۷۶۶
Mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
2
2
سلام فروش جفت بیضه هام فوری ۲۳ سالمه گروه خونی o+ لطفا مشتری واقعی تماس بگیره ۰۹۱۰۶۶۴۳۲۵۳
Mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
4
2
فروش جفت بیضه ها میخوام تغییر جنسیت بدم خریدار واقعی تماس بگیرد 09106643253
سلام فروش بیضه ۳۶ ساله به دلیل نیاز شدید به پول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
3
سالم
حسن انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
1
5
فروش فوری بیضه نیازمند پول هستم
حسن انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
3
فروش بیضه یا کلیه نیاز فوری به پول دارم گروه خونی O+
سلام فروش بیضه ۳۶ ساله به دلیل نیاز شدید به پول 09269362744
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
2
نیاز فوری به پول سن۳۷ سال
فروش کلیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
2
09169362744 نیاز فوری
فروش کلیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
3
09169362744 نیاز فوری
بهرام محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
1
6
مشکلات دکه دارن کیوسکداران تهران مستضعفین افراد انقلابی و مستاصل پابرهنه ها کوخ نشینان

جانباز50 % دکه دار کیوسک داران تهران دفاع مقدس هستم بعلت مشکلات مالی به جان آمده از ظلم شهرداری تهران جناح اصلاح ‌طلبان جمهوری اسلامی ایران

قصد فروش کلیه و کبدم را دارم

کبد فوروش فوری با گروه خونی + o

کلیه فوروش فوری با گروه خونی + o

تلفن تماس : 09122727212 دکه دار
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
1
3
فروش بیضه سمت چپ با گروه خونی o_ کاز کرده با بهترین کیفیت.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
1
3
فروش بیضه به خاطر فقرمالی ۴۲ساله 09138874007
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
0
2
فروش کلیه و نیمی از کبد،گروه خونی آ ب+۲۲سالمه
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
7
فروش بیضه فوری به علت مشکل مالی فوری بیضه چپ
حبیب عسگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
5
من حاظرم بیضه چپم و بفروشم 18سالمه دکتر رفتم گفتن سالم سالمه مجردم هستم قیمت2میلیاردی حاظر هم هستم دوتاشو بفروشم که دوتاش میشه 4میلیارد دوتاشو 3میلیاردم میدم کمترم نمیدم
09138788774
واتساپ یا پیام جوابگو هستم
لطفا تماس نگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
2
بیضه برای فروش بااخرین قیمت به دلیل نیازمالی ۰۹۱۷۶۳۰۶۱۰۹
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
1
فروش بیضه چپ به قیمت روز
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
0
1
فروش بیضه سمت چپ کارکرد فوق العاده بالا امتحانش پس داده گروه خونی B+فروش فقط به دلیل نیازمالی.
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
سلام به دلیل شدیدنیازمالی ونیازبیضه میفروشم سن ۳۱ سالم وبدون هیچ نوبیماری خریدارتماس بگیره دلال یافرصت طلب زنگ نزنه 09038109732
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
2
0
قیمت بیضه چند است؟
دهقان خلافکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
1
3
فروش بیضه چپ کاملا سالم 22سالمه فقط دو بار استفاده شده تو ایران پول نداشته باشی اونم گیر نمیاد پس میفروشمش تا لااقل خودم خوش بگذرونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
1
0
درود، بیضه سمت چپ واسه فروش، به علت مشکلات، لطفا سریع تماس بگیرید، شماره تماس 09359505784
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
1
2
فروش بیضه فقط اس ام اس جوابگو هستم. سالم.
۰۹۰۵۷۷۸۰۸۵۲
منوچهر اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
2
کلیه اعضای بدن را میفروشمبدلیل نیاز مالی نمی خوام بیشتر از این شرمنده خانواده بشم نشد خود کشی میکنم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
1
1
یکی یادوبیضه هام باکیفیت عالی میفروشتم فقط واتساب جوابگوهستم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
دوتابیضه هام سالم میفروشم پیام بدید09176430633
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
دوتبیضه باکیفیت عالی دارم برای فروش 09176430633پیام بدید
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
سلام به علت نیازمالی شدیدمتاهل هستم دوتاپسردارم یه ۵ساله ویه۶ماهه یکی یادوتابیضه هامومیفروشم سن ۳۰سال قیمت توافقی فقط تماس بگیریدبامشتری میسازم به امیدانسانیت 09307614529
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
0
1
فروش بیضه به خاطر مشکل پول خریدار تماس بگیره ۰۹۹۳۰۵۸۷۱۶۷
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
فروش بیضه یک عدد به قیمت دومیلیارد.جوان هستم۲۷ساله.سالم.
09055392320پیامک بدین.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
فروش بیضه یک عدد به قیمت دومیلیارد.جوان هستم۲۷ساله.سالم.
09055392320پیامک بدین.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
فروش بیضه 27ساله جوان .فوری
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
1
0
فروش بیضه
۰۹۰۵۷۷۸۰۸۵۲
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
0
فروش بیضه
۰۹۰۵۷۷۸۰۸۵۲
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
0
بیضه فروشی دارم خواستین در خدمتم
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
1
0
فروش بیضه چپ فروش فوری به دلیل نیاز مالی کرج 09362793157
گروه خونی A-
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
خودت برو مستقیم با دلال حرف بزن وبگو بیضه ام میفروشم تا نقطه ی آخر برو ولی انجام نده اون موقع میفهمی جریان از چه قراره
D
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه بنده تحصیلات دانشگاهی دارم، و تمایل به مهاجرت به اتریش رو دارم در حقیقت به پول زیادی احتیاج دارم تصمیم گرفتم یکی از بیضه هام یا هر دو رو بفروشم تا بتونم به اروپا مهاجرت کنم. لطفا تماس بگیرید 09366980625
سلام
|
United States of America
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
0
من 33 سالم هستش وکاملا سالم هستم شکر خدا اهل هیچ گونه مشروبات الکلی و سایر موارد نیستم من حاضرم یکی از بیضهام رو بفروشم باقیمت روز هر کجا هم بگید من می ایم حتا خارج از ایران باشه شماره تماس 09923860750
سلام
|
United States of America
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
0
من 33 سالم هستش وکاملا سالم هستم شکر خدا اهل هیچ گونه مشروبات الکلی و سایر موارد نیستم من حاضرم یکی از بیضهام رو بفروشم باقیمت روز هر کجا هم بگید من می ایم حتا خارج از ایران باشه شماره تماس 09923860750
سید زبیح والله موسوی
|
United States of America
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
0
سلام خوبین میخوام بضیه ها مو بفروشم قیمت روز صلم بی شرط بی خاطر شرایطی مالی که دارم خاظرم بفروشم ۰۹۳۶۸۲۳۱۸۷۶ سید ذبیح الله موسوی
سلام،فروش بیضه،فوری،گروه خونیB+
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
0
سلام،فروش بیضه،فوری به دلیل نیاز مالی،گروه خونیB+،تلفن:09179184097
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
0
با سلام،فروش بیضه،فوری گروه خونیB+،شماره تلفن09179184097
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
سلام
فروش بیضه چپ حیلی فوری لطفا تماس بگیرید به قیمت مناسب 09384970110
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
0
0
فروش ۱۰ عدد بیضه هر جای دنیا
۰۹۰۵۷۷۸۰۸۵۲
کامران
|
Netherlands
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
0
0
سی سالمه و میخوام یک یا هردو بیضه هامو با قیمت روز بفروشم
09034426119 تلگرام یا واتساپ پیام بدید
Kamran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
بیضه چپ و کلیهo+ میفروشم خریداره واقعی بهم پی ام بده ساکن تهران هستم ۲۱ سالمه 09107507372
Kamran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
بیضه چپ و کلیهo+ میفروشم خریداره واقعی بهم پی ام بده ساکن تهران هستم ۲۱ سالمه 09107507372
Kamran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
بیضه چپ و کلیهo+ میفروشم خریداره واقعی بهم پی ام بده ساکن تهران هستم ۲۱ سالمه 09107507372
محمد
|
Iraq
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
1
با سلام من نمیدونم اون دکتر اطلاعات داره یا نه ولی خودم دارم تو اربیل عراق این کارو میکنم حتی با خانوادم هم در جریان گذاشتم قینت هم ۱۰ دفتر به پول عراق یه چیزی نزدیک ۲ میلیارد وششصد و چهل میلیون تومان به پول ایران معامله کردم فقط همسرم و پدرم برای رضایت باید بیایند بیمارستان اربیل تا عمل جراحی انجام بشه و من هم تو این هفته منتظر اومدنشون هستم
محمد
|
Iraq
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
3
با سلام من نمیدونم اون دکتر اطلاعات داره یا نه ولی خودم دارم تو اربیل عراق این کارو میکنم حتی با خانوادم هم در جریان گذاشتم قینت هم ۱۰ دفتر به پول عراق یه چیزی نزدیک ۲ میلیارد وششصد و چهل میلیون تومان به پول ایران معامله کردم فقط همسرم و پدرم برای رضایت باید بیایند بیمارستان اربیل تا عمل جراحی انجام بشه و من هم تو این هفته منتظر اومدنشون هستم
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
0
0
سلام من حاضر هستم یکی از بعضی‌هایم را بفروشم ۰۹۱۴۶۴۲۶۷۵۲
سپهر
|
Canada
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
0
0
فروش بیضه ۲۴سالمه 09031140559
ERFAN AKHAVAN
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
بیزه چپ به دلیل نیاز مالی
ERFAN AKHAVAN
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
بیزه چپ به دلیل نیاز مالی
ERFAN AKHAVAN
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
بیزه چپ به دلیل نیاز مالی
ERFAN AKHAVAN
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
1
0
بیزه چپ به دلیل نیاز مالی
ERFAN AKHAVAN
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
1
بیزه چپ به دلیل نیاز مالی
ERFAN AKHAVAN
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
1
بیزه چپ به دلیل نیاز مالی
ERFAN AKHAVAN
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
بیزه چپ به دلیل نیاز مالی سن ۱۸ ۰۹۳۷۳۶۶۳۳۵۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
باسلام یکی ازبیضه هامو میفروشم بدلیل مشگل مالی وازهرلحاظ سالم مقابل تست هست شماره تماسم
09352562912
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
0
سلام ، فروش بیضه چپ بخاطر گشنگی ،،۰۹۱۶۸۱۲۲۵۰۲
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
0
سلام میخوام یکی از بیضه هامو بفروشم بخاطر نیاز مالی اینم شمارمه ۰۹۰۴۵۰۹۳۷۱۷
یونس رستمی سرپلذهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
0
جفت بیضه با کل امکانتش میفروشم سالم و سرحال .با کمترین قیمت (به درد من نمیخوره من خوشیامو ازش کشیدم)۰۹۱۴۶۸۱۰۸۱۴
کارو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
1
0
فروش بیز هردو با قیمت بالا فوری شماره ۰۹۹۲۵۹۱۶۷۶۹
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
0
1
فروش بیضه سالم و جوان با زریب هوشی بالا
09016209954
پیام بدید
رامبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
فروش بیظه درصورت لازم تماس بگیرید.
09182018812
محمد
|
India
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
با عرض سلامو خسته نباشی خدمت تمام نیاز مندان به اعضای بدن فروش بیضه فوری زیر قیمت بازار مشتری واقعی بیاد ممنون میشم
.
شماره تماس
09028332013
09017368374
فروش فوری زیر قیمت
ناشناس
|
Iraq
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
سلام دو بیضه سالم دارم دکتر رفتم اینم شمارمه واتساپم 09190340149 نیاز شدید مالی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
فروش بیضه کاملاً سالم ۲۰ سالمه و مجردم
شماره تماس09338667586
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
فروش بیضه تک یاجفت فرقی نداره قیمت توافقی
09306913916
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
فروش بیضه تک یاجفت فرقی نداره قیمت توافقی
09306913916
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
هردو بیضه فروشی سالم کم کار بشرط بچه دار شدن
۰۹۱۰۰۶۹۵۵۶۰
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
هردو بیضه فروشی سالم کم کار بشرط بچه دار شدن
۰۹۱۰۰۶۹۵۵۶۰
هادی مخددیرامین آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
0
0
فروشه بیظه به خاطرنیازمالی سن ۱۸
هادی مخددیرامین آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
0
0
فروشه بیظه به خاطرنیازمالی سن ۱۸شماره تلفن ۰۹۹۰۱۲۷۵۱۰۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
0
باسلام من حاظرم بیضه مو بفروشم با قیمت پایین
09149446507
شهریار هستم از مهاباد اذر بایجان غربی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
0
من حاظر با زیر قیمت بازار روز بیضه سمت چپمو بفروشم بخاطر نیاز مالی 500میلیون حاظرم ممنون شماره تماسم 09149446507خریدار واقعی بزنگه ممنون از دوستان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
2
چیطور میتوانیم بیضه خودرابیفروشم فرزندانم نان لازم داره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
0
بروش بیضه چپ نیاز به پولم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
0
فروش بیضه چپ به دلیل نیاز مالی
۰۹۱۸۵۳۲۶۵۴۲
پيمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
0
فروش بيضه سمت چپ به قيمت توافقي ٣٣سالمه سالم وسالم لطفاپيامك بديدتاتماس بگيررم٠٩٠١١٣٠٥٠٩٩
سلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
سلام به دلیل نیاز مالی من بیضه سمت چپم رو حاضرم بفروشم به قیمت ونیم میلیارد 09358323306
سلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
سلام من حاضرم بیضه م رو بفروشم صحیح وسالم بدون مریضی وهیچ مشکلی قیمت دومیلیارد
09358323306
Ahmad 09167689239
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
فروش کلیه یا کبد
گروه خونی o مثبت
۳۶ ساله اهل ابادان
هرجا باشه میام با هزینه مشتری ازمایش همینطور
هزینه ازمایش ندارم که بدم
۰۹۱۶۷۶۸۹۲۳۹
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
فروش بیضه کاملا سالم
09930023347
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
فروش بیضه به دلیل نیاز مالی 09930023347
محمدکاکائیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
فروش بیضه چپ یا راست فرقی نمی کنه نیازمالی فوری دارم 09108608874
محمدکاکائیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
فروش بیضه چپ یا راست فرقی نمی کنه نیازمالی فوری دارم 09108608874
محمدکاکائیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
فروش بیضه چپ یا راست فرقی نمی کنه فوری فوری 09108608874
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
فروش بیضه سالم فوری
09217279332
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
با سلام فروش بیضه هر جا بگین میایم لطفا اگه کسی اصلاع داره راهنمایی کنه لطفا لطفا لطفا ۰۹۰۵۷۷۸۰۸۵۲
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
فروش بیضه اسپرم ساز قوی سالم سالم و با ارایه آزمایش، ۳۵ ساله از تهران، قیمت توافقی؛ ۰۹۰۱۲۲۷۶۵۶۰
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
فروش بیضه اسپرم ساز قوی سالم سالم و با ارایه آزمایش، ۳۵ ساله از تهران، قیمت توافقی؛ ۰۹۰۱۲۲۷۶۵۶۰
V
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
0
0
بیضه چپ میفروشم به قیمت روز.09300402990
جیمی
|
Germany
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
فروش بیضه بعلت مشکلات مالی کاملا سالم به بالاترین قیمت ۰۹۳۸۸۵۲۰۶۹۹
حامد احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
0
0
سلام بیضه چپ یا راست یا هردو به قیمت روز فروشی ۳۲ ساله هستم کاملا سالم هر ازمایشی هم لازم باشه میدم ۰۹۱۴۵۸۳۹۷۹۴ لطفا فقط پیام بدین ممنون
هومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
0
فروش بیضه
سالم سالم
او مثبت
٣١سال
هر کجا باشه میام حتی خارج از کشور
09352572070
مبلغ ١۵٠هزار دلار
Kamran
|
Netherlands
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
0
فروش هر دو بیضه به علت مشکل مالی و پول عمل مادرم با بالاترین قیمت سالمه ۲۵ سالمه مشتری واقعی زنگ بزنه .۰۹۹۱۸۳۷۷۶۱۷
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
فروش بیضه چپ به دلیل نیاز مالی فوری ۰۹۰۱۲۰۹۹۵۸۰
روح اله خاشعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
0
سلام بیضه چپم میخاستم بقروشیم دو نیم مشتری دارم ولی چون پول لازم شدم چکام برگشت خورده مغازم پلمپ شده مجبورم بفروشم اگر کسی هست در خدمتم بیست سالمه 09376011591
چهار میلیارد تا سه و نیم نهایت خیلی ممنون بنده ورزشکارم هستم لب ب سیگارم نزدم سالم هست
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
سلام دوتا تخم چپ میفروشم سن دور ور دور ور سی ساله جفت شو چهار میلیارد کمترم میدم تا سه ونیم اینا راه دارم بازم کنار میام دیگ یه تخم چپ الن چهار میلیارد من دوتا دارم مبدم چهار میلیارد بد پول لازممم تا نفروختم پیام بدید من جواب زنگ نمیدم غریبرو پیام بدید تا فروخته نشده مرسی 09376011591
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
سلام دوتا تخم چپ میفروشم سن دور ور دور ور سی ساله جفت شو چهار میلیارد کمترم میدم تا سه ونیم اینا راه دارم بازم کنار میام دیگ یه تخم چپ الن چهار میلیارد من دوتا دارم مبدم چهار میلیارد بد پول لازممم تا نفروختم پیام بدید من جواب زنگ نمیدم غریبرو پیام بدید تا فروخته نشده مرسی 09376011591
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
فروش بیضه چپ بدلیل وضیعت مالی هر قیمت بگی حاضرم بدم چپ راست ن ۲۹سال سالم 09174055170
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
فروش بیضه چپ بدلیل وضیعت مالی هر قیمت بگی حاضرم بدم چپ راست سنم ۲۹سال سالم مریض دارم خواهش میکنم مشتری واسته هر کار دستش میاد انجام بده برام ممنون مبشم کبد بخواد کلیه هر کدوم بشه منتظر هستم هر که بخواد در خدمتم 09174055170
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
سلام دوستان بیضه چپمو میخام بفروشم بین سیو پنج تا چهل سال سنم به پول نیازم خیلی شدید یکونیم میلیارد میفروشم خدای نصف قیمتم کمتره بازم باهاتون کنار میام فقد زوتر بخدا پول لازممممممم 09376011591
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
فروش ضروری نیاز مند پول هستم خیلی بهش نیاز دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
فروش ضروری نیاز مند پول هستم خیلی بهش نیاز دارم
افشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
1
سلام باداشتن چهارفرزند، مستاجر بااین وضعیت کرانی، مجبور هستم یکی از بیضهاموبفروش برسانم، به شرط سالم بودن، شماره تماس09059938175
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
سلام هرکدوم که شما میخواید را میفروشم جان مادرتون بیاید از من بخرید سالم درشت خوب بیا بخر اگه راست میگید
Hasan ali hosini
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
با سلام فروش هردوتا بیضه خیلی فوری شدیدا به پول احتیاج دارم ۳۵ ساله با گروه خونی o+تلفن همراه ۰۹۱۶۲۰۸۸۴۱۲ویا۰۹۱۳۰۴۵۰۷۱۵
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
بیضه سمت چپم را میفروشم به دلیل فقیری09188753998
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
با سلام خدمت شما دوستان یک عدد بیضه سمت چپ به فروش میرسد قیمت توفقی 09150046572
علی آرمانی
|
Germany
|
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
سلام من فروش بیضه چپ یا راست باشه مشکلی نیست و کیله و کبد ومغز استخون
هم به فروش میرسد فه قد فوری فوری فوری تلفن 09932247421 ممنونم تماس بگیر فوری با قیمت صحبت میکنم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
سلام به همه دوستان بیضه فروشی دارم گروه خونی هست A+سمت چپ قیمت سمت راست هم قیمت
شماره تماس 09150046572 پیامک در خدمت هستم
Mosa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
سلام بیضه فروشی دارم 18سالمه مجرد ب دلیل نداشتن مالی
Mosa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
سلام بیضه فروشی دارم 18سالمه مجرد ب دلیل نداشتن مالی 09300660920
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
0
فروش بیضه بخاطر نیاز مالی شدید به پول لازم دارم 09146229088 گروه خونی o+
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
0
با سلام فروش بیضه فوری۰۹۹۰۳۸۱۱۷۳۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
0
با سلام فروش بیضه فوری۰۹۹۰۳۸۱۱۷۳۱ قیمت مناسب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
0
فروش بیزە بەدلیل نیاز مالی جریمەدارم باید بدم
09390060017
زنگ بزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه کاملا سالم حتی یه بار هم تویی عمرم مریض نشدم
قیمت یک میلیاردوهشتصد میلیون تومان
فروش کلیه A+هم میکنم قیمت سیصدو پنجاه میلیون تومان
مغز استخوان قیمت چهارصدمیلیون تومان
میفروشم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
خیلی بدهکارم
ورشکسته شدم
زنگ بزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه کاملا سالم حتی یه بار هم تویی عمرم مریض نشدم
قیمت یک میلیاردوهشتصد میلیون تومان
فروش کلیه A+هم میکنم قیمت سیصدو پنجاه میلیون تومان
مغز استخوان قیمت چهارصدمیلیون تومان
میفروشم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
خیلی بدهکارم
ورشکسته شدم
زنگ بزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه کاملا سالم حتی یه بار هم تویی عمرم مریض نشدم
قیمت یک میلیاردوهشتصد میلیون تومان
فروش کلیه A+هم میکنم قیمت سیصدو پنجاه میلیون تومان
مغز استخوان قیمت چهارصدمیلیون تومان
میفروشم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
خیلی بدهکارم
ورشکسته شدم
زنگ بزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه کاملا سالم حتی یه بار هم تویی عمرم مریض نشدم
قیمت یک میلیاردوهشتصد میلیون تومان
فروش کلیه A+هم میکنم قیمت سیصدو پنجاه میلیون تومان
مغز استخوان قیمت چهارصدمیلیون تومان
میفروشم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
خیلی بدهکارم
ورشکسته شدم
زنگ بزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه کاملا سالم حتی یه بار هم تویی عمرم مریض نشدم
قیمت یک میلیاردوهشتصد میلیون تومان
فروش کلیه A+هم میکنم قیمت سیصدو پنجاه میلیون تومان
مغز استخوان قیمت چهارصدمیلیون تومان
میفروشم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
خیلی بدهکارم
ورشکسته شدم
زنگ بزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه کاملا سالم حتی یه بار هم تویی عمرم مریض نشدم
قیمت یک میلیاردوهشتصد میلیون تومان
فروش کلیه A+هم میکنم قیمت سیصدو پنجاه میلیون تومان
مغز استخوان قیمت چهارصدمیلیون تومان
میفروشم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
خیلی بدهکارم
ورشکسته شدم
زنگ بزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه کاملا سالم حتی یه بار هم تویی عمرم مریض نشدم
قیمت یک میلیاردوهشتصد میلیون تومان
فروش کلیه A+هم میکنم قیمت سیصدو پنجاه میلیون تومان
مغز استخوان قیمت چهارصدمیلیون تومان
میفروشم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
خیلی بدهکارم
ورشکسته شدم
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
فروش بیضه به قیمت دو میلیارد تومان
فروش کلیه A+ به قیمت سیصدوپنجاه میلیون
فروش مغز استخوان به قیمت چهارصد میلیون
کاملا سالم هستم ۰۹۳۶۰۲۶۴۶۴۱
ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
سلام بیضه فروشی گروه خونیo+سالم هرجای ایران باشه میام سالم سالم۴۲ساله
۰۹۳۳۸۳۰۶۳۱۶قیمت توافقی
ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
سلام بیضه فروشی گروه خونیo+سالم هرجای ایران باشه میام سالم سالم۴۲ساله
۰۹۳۳۸۳۰۶۳۱۶قیمت توافقی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
بیضه چپ فروشی ۳۲سالمه کاملا سالم گروه خونی +B
کسی خواست درخدمتم پاسپورتم دارم هر جا بخاد میرم
09188801400
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
سلام ۱۸ سالمه میخوام بیضه چپمو بفروشم و مشتری واقعی زنگ بزنه اهل استان(کردستان_سقز)هستم به پولش فوری نیاز دارم ممنون میشم که کمکم کنید
09931256980
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
پسر مجرد هستم ۲۷ سالمه فروش فوری
۰۹۳۶۱۳۱۵۲۳۴
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
فروش فوری بیضه ۲۸ساله ۰۹۱۴۶۴۲۶۷۵۲
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
فروش فوری بیضه ۲۸ساله ۰۹۱۴۶۴۲۶۷۵۲
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
0
فروش فوری بیضه ۲۸ساله ۰۹۱۴۶۴۲۶۷۵۲
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
1
0
منم به دلیل نیاز شدید مالی فروشنده بیضه هستم دو میلیارد کمتر نمی‌فروشم 09165118928
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
فروش بیضه سالم قیمت توافقی 09364511146
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
سلام و عرض ادب
اگه واقعا چنین عمل جراحی وجود داره بنده هم حاضرم بیضه ام رو بفروشم
گروه خونیم O+هستش
۳۳سالمه
بنده چهار فرزند پسر دارم
یه دوقلو دارم ۷سالشونه پسر بزرگترم ۸سالشه
یه کوچولو هم دارم که اونا هم دوقلو بودن که یکیشون سقط شد منظورم اینه که کاملا سالم هستش
09920956112
آمانج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
1
0
بیضه سمت چپ ۲۰سالمه
ب علت نیاز مالی
09147214078
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
0
0
فروش بیضه گروه خونی o+بچه دارم شکر خدا سالم.خریدار واقعی در خدمتم به دلیل نیاز مالی ورفع مشگل دیگری؟!۰۹۹۳۶۱۶۳۱۱۹
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
0
سلام فروش بیضه گروه خونی Bمنفی سه تا پسر، تکی ودقلو تماس 09149506794.ضمناً بیضه سمت چپ. با واتساپ. 36 سالمه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
1
یکی ازبیضه هام میفروشم به دلیل مشکل مالی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
3
یکی ازبیضه هام میفروشم به دلیل مشکل مالی ۰۹۱۶۷۲۴۱۲۹۰
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی