تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اعتراض به سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری بررسی می‌شود

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: این معاونت اعتراض رسانه‌ها در خصوص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری را بررسی خواهد کرد.

کد خبر: ۶۳۸۱۲
۱۴:۰۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری سالانه و بنابر مصوبه شورای شهر تهران به بیش از ۲ هزار خبرنگار می‌رسد و افرادی که به عنوان خبرنگار تایید صلاحیت شوند می‌توانند از تخفیف ۹۰ درصدی برای ورود به طرح‌های ترافیکی بهره‌مند شوند.
 
مناف هاشمی روز یکشنبه در حاشیه صحن علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران تاکید کرد: سهمیه بندی‌ها تعیین شده و لیست‌ها به رسانه‌ها اعلام شده، اما برخی از رسانه‌ها اعتراض داشتند و در حال بررسی این اعتراضات هستیم.
 
وی همچنین درخصوص انعقاد تفاهم نامه روز گذشته شهرداری و ایران خودرو برای خرید اتوبوس و مینی بوس گفت: روز گذشته تفاهم نامه ساخت ۸۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس بین شهرداری تهران و ایران خودرو امضا شد که براین اساس مقرر شد تا این شرکت طی یکسال ۳۰۰ مینی بوس و ۵۰۰ اتوبوس برای شهرداری تامین کند.
 
وی ادامه داد: طبق این تفاهم نامه ایران خودرو تا پایان شهریورماه ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی بوس به شهرداری تهران تحویل می‌دهد و شهرداری نیز حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بابت خرید این خودرو‌ها می‌پردازد که بخشی از آن را به عنوان پیش پرداخت ارائه کرده و الباقی به صورت نقد و غیر نقد پرداخت می‌شود.
 
معاون شهردار تهران اظهار امیدواری کرد که دولت نیز قسمتی از این منابع را از محل اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اختیار شهرداری قرار دهد.
 
هاشمی ادامه داد: ما به بیش از ۳هزار دستگاه اتوبوس نیاز داریم و این ۸۰۰ دستگاه کافی نیست.
 
وی همچنین از تصویب کلیات لایحه یک فوریت اقدام یکپارچه بلیت الکترونیک در صحن شورای شهر تهران خبر داد و افزود: به موجب آن تخفیف به سربازان، خانواده‌های شهدا و بازنشستگان شهرداری، افراد تحت پوشش کمیته امداد و ... ارائه می‌شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی