تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله محصولات سایپا آغاز شد

قرعه‌کشی ۹ محصول طرح پیش‌فروش یک‌ساله سایپا که ثبت‌نام آن‌ها از صبح یکشنبه هفته گذشته (۱۸ خردادماه) شروع شده بود، امروز و با حضور نهاد‌های نظارتی و رسانه‌ها آغاز شد.

کد خبر: ۶۳۳۱۲
۱۱:۰۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ در پی جلسه نهم خردادماه کمیته خودرو با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا، مقرر شد برای اطمینان‌بخشی به افکار عمومی در صحت و دقت قرعه‌کشی، نهاد‌های نظارتی و رسانه‌ها در همه مراحل قرعه‌کشی فرآیند پیش فروش محصولات دو خودروساز حضور داشته باشند.
 
در قرعه‌کشی امروز مالکان ۱۰ هزار «شاهین» (خودروی نوبرانه سایپا) مشخص خواهند شد و به گفته مسوولان این گروه صنعتی، نخستین خودرو‌های تولیدی این محصول جدید دی‌ماه امسال تحویل منتخبان خواهد شد.
 
برپایه این گزارش، در طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات گروه سایپا بیش از ۲۶۴ هزار نفر ثبت نام کردند که واجدان شرایط در سامانه قرعه‌کشی قرار خواهند گرفت و ۴۰ هزار نفر از آن‌ها برای تخصیص ظرفیت در نظر گرفته شده این طرح انتخاب خواهند شد.
 
تا پیش از مشخص شدن نتیجه پایش سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا)، ۷۴ هزار نفر برای خودرو شاهین، ۸۹ هزار نفر برای ساینا اس، ۳۲ هزار نفر برای کوییک اس، ۳۰ هزار نفر برای کوییک دنده‌ای، ۲۱ هزار نفر برای کوییک آر (دو رنگ) و نزدیک به ۱۸ هزار نفر برای وانت‌های ۱۵۱ سایپا و زامیاد ثبت‌نام کردند.
 
این در حالی است که در این طرح ۱۰ هزار خودرو شاهین، هشت هزار خودرو ساینا اس، پنج هزار کوییک اس، پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای، ۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه کوییک آر (دو رنگ)، دو هزار دستگاه سایپا ۱۵۱ (وانت پراید) و دو هزار و ۸۰۰ دستگاه نیز از محصولات شرکت زامیاد به منتخبان عرضه خواهد شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی