تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:

سمن ها به حوزه فرهنگ ورود کنند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: میزبانی مسابقات مختلف جهانی و بین المللی در سال‌های اخیر در استان منجر به افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب اجتماعی می‌شود.

کد خبر: ۶۱۴۲۸
۰۹:۵۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

دیدارنیوز- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: میزبانی مسابقات مختلف جهانی و بین المللی در سال‌های اخیر در استان منجر به افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب اجتماعی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه ورزش همواره در مسیر نشاط و تعالی گام برمی دارد و این آثار مثبتی در جامعه دارد گفت: میزبانی مسابقات مختلف جهانی و بین المللی در سال‌های اخیر نشان داد که برگزاری این رویداد‌ها در استان اردبیل منجر به افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب اجتماعی می‌شود.

او با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در حوزه فرهنگ سازی و آگاه سازی و جلوگیری از تنش‌های اجتماعی تاثیرات مثبتی داشته باشند بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در حوزه فرهنگ سازی و آگاه سازی و جلوگیری از تنش‌های اجتماعی از جمله نزاع و درگیری با اجرای برنامه‌های کاربردی و متنوع تاثیرات مثبتی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به ظرفیت شورابیل اردبیل در برگزاری و میزبانی بازی‌های مختلف افزود: اردبیل در حوزه ورزش وضعیت مطلوبی دارد و می‌تواند میزبان رقابت‌های مختلف جهانی شود.

عتباتی در پایان با بیان اینکه در استان استعداد‌های زیادی وجود دارد که باید بها داده شود افزود: ورزش استان اردبیل در سطح بین المللی مطرح شده و وجود ورزشکارانی همچون علی دایی، حسین رضازاده، سجاد انوشیروانی و ... نشان از استعداد‌های بالقوه در استان را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این دیدار با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف ورزشی به ویژه ورزش همگانی داریم تا بعد از کرونا انجام دهیم افزود: برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت، جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، برنامه‌ها در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی در دست کار اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است.

انوشیروانی اظهار داشت: یکی از مطالبات جوانان استان، بحث خانه جوان است که این کار هم در اولویت اداره کل می‌باشد و در حوزه ورزش روستایی هم بعد از کرونا جشنواره‌های مختلف در بخش‌ها و روستا‌ها اجرا می‌کنیم.
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی