تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

مساجد و حسینیه‌ها در ماه مبارک رمضان بازگشایی نمی‌شوند

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مساجد و حسینیه‌ها در ماه رمضان بازگشایی نخواهند شد و مراسم ویژه این ماه از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۵۹۱۸۵
۱۳:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

مساجد و حسینیه‌ها در ماه مبارک رمضان بازگشایی نمی‌شوند

دیدارنیوز ـ حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان به دلیل استمرار شیوع ویروس کرونا مساجد و حسینیه‌ها بازگشایی نخواهند شد و مراسم ویژه این ماه از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.
 
وی افزود: همانند سال‌های قبل شاهد قرائت یک جز قرآن در روز خواهیم بود با این تفاوت که امسال قرائت از طریق شبکه استانی و فضای مجازی با پرهیز از حضور جمعی انجام خواهد شد.
 
معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین در لیالی قدر مداحان و مبلغین در شبکه استانی حضور می‌یابند و ویژه برنامه‌های این لیالی نیز برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام فتح الهی نژاد گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان ماه نزول قرآن است در این ماه مسابقاتی از جمله احکام و تفسیر و مفاهیم قرآن با محوریت مساجد محلات و به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
وی عنوان کرد: خدمات رسانی به نیازمندان محلات نیز با کمک خیران به ویژه در دستور کار قرار دارد تا در ماه رمضان از نیازمندان و محرومین نیز دستگیری شود و شاهد ترویج روحیه انفاق باشیم.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی