تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل کلید خورد

با برگزاری جلسه هماهنگی در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل توسط جهاددانشگاهی کلید خورد.

کد خبر: ۵۸۹۸۷
۱۲:۴۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل کلید خورد

دیدارنیوز ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل یکم اردیبهشت در این جلسه اظهار کرد: در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سالجاری که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان وزیر معین برگزار شد، بازنگری طرح جامع گردشگری اردبیل به عنوان تکلیف اصلی استان اردبیل تعیین شد.
 
نادر فلاحی با بیان اینکه طرح جامع گردشگری استان اردبیل در سال ۱۳۷۸ تدوین شده است، تصریح کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در بخش‌های مختلف، این طرح نیازمند به‌روزرسانی و بازنگری در راستای توسعه استان است.
 
وی با اشاره به اینکه بازنگری این طرح به صورت راهبردی و عملیاتی در بازه زمانی سه ماهه انجام می‌گیرد، اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار اردبیل مبنی بر استفاده از ظرفیت مراکز دانشگاهی بومی اردبیل برای بازنگری این طرح با حمایت‌های لازم از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان، این مهم به جهاددانشگاهی واگذار شد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: باید تمام بخش‌ها اعم از گردشگری، میراث فرهنگی، سرمایه‌گذاری، معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها، گردشگری مجازی، امتیاز مرزی بودن، گردشگری سلامت، آبدرمانی‌ها، ویژگی‌های فرهنگی، آئینی، عشایری، بومگردی، عزاداری و سایر حوزه‌ها در بازنگری طرح لحاظ شود.
 
فلاحی از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار برای بازنگری طرح جامع گردشگری استان خبر داد و افزود: مهمترین شاخصه در بازنگری این طرح، تدوین پکیج‌های سرمایه‌گذاری برای هر منطقه و تعیین نقش تمام بخش‌ها اعم از دولتی، بخش خصوصی، سیستم بانکی و نهاد‌های مربوطه است.
 
وی بازنگری طرح جامع گردشگری استان را کاری اساسی و ماندگار در اردبیل عنوان کرد و گفت: براساس این طرح برنامه‌های گردشگری در استان اجرا می‌شود.
 
در این جلسه مدیر مرکز مطالعات شهری جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن تقدیر از حسن اعتماد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به این نهاد گفت: با توجه به تجربیات جهاددانشگاهی در این زمینه، تلاش خواهیم کرد که بازنگری طرح جامع گردشگری طبق شرح خدمات تعیین شده به بهترین شکل انجام گردد.
 
فرشید پاسدار از آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری در اجرای طرح‌های گردشگری استان اردبیل خبر داد و افزود: در اواخر سال گذشته پنج طرح تحقیقاتی و مطالعاتی به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ارائه شده است که در حال بررسی است که امیدواریم با این طرح‌ها بتوانیم در توسعه گردشگری استان نقش خود را ایفا نماییم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی