تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پاسخ ربیعی به گزارش دیوان محاسبات: حتی یک دلار هم گم نشده است

ربیعی گفت: یکی از نظارت‌پذیرترین دولت‌های بعد از انقلاب، دولت یازدهم و دوازدهم بوده است، تفریغ بودجه باید شامل گزارش همه دستگاه‌ها باشد، بخش‌هایی که ارز دریافت کرده‌اند، اما وارداتی نداشته‌اند تحت کنترل هستند، حتی یک دلار گم نشده است.

کد خبر: ۵۸۵۰۲
۱۵:۰۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - علی ربیعی، سخنگوی دولت، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره پرواز هواپیمای ایرانی به جده گفت: امروز با آقای ظریف صحبت کردم که ایشان هیچ اطلاعی نداشتند. 

وی ادامه داد: از اقای اسلامی وزیر راه سوال کردم،  پرواز به جده برای کار اداری و بازگرداندن کارمندان شرکت‌های هواپیمایی دولتی به ایران بوده است و هیچ چیز سیاسی و عقبه سیاسی در این پرواز نبوده است.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از فارس بخوانید؛

* اتفاقی افتاده بود که نرخ آرد برای نانوایان آزادپز مانند نانوایان صنعتی‌ محاسبه شده بود که امروز تصمیم گرفتیم این نرخ برگردد و همان ۹۰۰ تومان برای آزادپزان محاسبه شود.نرخ آرد برای نانوایان یارانه‌ای هم همان ۶۶۵ تومان است و نرخ آرد صنعتی ها نیز ۲۷۰۰ تومان خواهد بود.  بنابراین امسال به نرخ آرد آزادپزان اضافه نمی‌شود و قیمت نان در میان آزادپزان افزایش نخواهد داشت.

*{ در مورد موضوع کرونا}: آمارها نشان می‌دهند روند ابتلا به کرونا در کل کشور با شیب کند رو به کاهش است. در استان تهران با کاهش ۴۰ درصدی متوفیان روبرو بوده ایم.

*{ در مورد گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ توسط دیوان محاسبات}: یکی از نظارت‌پذیرترین دولت‌های بعد از انقلاب، دولت یازدهم و دوازدهم بوده است، تفریغ بودجه باید شامل گزارش همه دستگاه‌ها باشد، بخش‌هایی که ارز دریافت کرده‌اند، اما وارداتی نداشته‌اند تحت کنترل هستند، حتی یک دلار گم نشده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی