تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
رئیس اتاق اصناف جیرفت مدعی شد:

پلمب برخی پاساژ‌های جیرفت بدون هماهنگی و حبس شدن نگهبانان

جمعی از بازاریان و کسبه پاساژ‌های پلمب شده توسط بهداشت محیط و اماکن در جیرفت مقابل اتاق اصناف تجمع و خواهان اجرای یکسان عدالت شدند.

کد خبر: ۵۸۴۳۰
۱۱:۲۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

پلمب برخی پاساژ‌های جیرفت بدون هماهنگی و حبس شدن نگهبانان

دیدارنیوز ـ علی میرکهنوج، رئیس اتاق اصناف جیرفت در حاشیه تجمع جمعی از بازاریان در اعتراض به عدم رعایت عدالت در اجرای قانون ضمن گلایه از تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونای جیرفت گفت: متاسفانه تصمیماتی که در خصوص بازار گرفته می‌شود کارشناسی نیستند و لازم است در این تصمیم گیری‌ها از کارشناسان بازار و یا روسای اتحادیه‌های مختلف صنفی استفاده شود. 
 
وی رعایت نکات بهداشتی در آغاز به کار بازار را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد:با رعایت مولفه‌های بهداشتی باید نسبت به بازگشایی بازار اقدام کرد چرا که اگر بخشی از بازار بسته باشد ازدحام در دیگر صنوف همکار که در یک صنف خدمات می‌دهند بیشتر می‌شود و این امر نه تنها کمک نمی‌کند بلکه باعث مشکلات بیشتری خواهد شد.
 
میرکهنوج حمایت از اصنافی که بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ویروس تعطیل شده اند را الزامی دانست و گفت: مردم نسبت به رعایت فاصله اجتماعی در کاهش انتقال ویروس شناخت پیدا کرده اند و از طرفی هیچگونه حمایت مالی در ستاد ملی کرونا از بازار نمی‌شود لذا انتظار است بازار هم با رعایت نکات بهداشتی و نظارت همه مجموعه‌ها به کار خود ادامه دهد. 
 
رئیس اتاق اصناف جیرفت از پلمب برخی پاساژ‌ها بدون هماهنگی انتقاد کرد و افزود: به دلیل عدم هماهنگی و پلمب در شب نگهبانان پاساژ‌ها دربند مانده اند!
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی