تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
فرماندار زنجان خبرداد:

پلمپ ۳۳۵ واحد صنفی در زنجان با اجرای طرح تعطیلی اصناف

فرماندار زنجان گفت: از زمان اجرای طرح تعطیلی اصناف، ۳ هزار واحد صنفی تذکر و اخطار گرفته‌اند و ۳۳۵ واحد هم پلمب شده است.

کد خبر: ۵۸۳۷۲
۱۵:۴۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

پلمپ ۳۳۵ واحد صنفی در زنجان با اجرای طرح تعطیلی اصناف

دیدارنیوز ـ رضا عسگری، طی نشست به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح‌های ترافیکی وجود ندارد، ولی با این حال طرح زوج و فرد برای کنترل تجمعات در زنجان اجرا می‌شود.

 

فرماندار زنجان، با بیان اینکه این طرح تا پایان هفته جاری در محدوده خاصی از شهر اجرا خواهد شد، ادامه داد: تعطیلی اصناف هم تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه اجرای این طرح بر عملکرد سازمان‌های خدماتی تاثیری ندارد، خاطرنشان کرد: طرح زوج و فرد به کاهش ۵۰ درصدی تردد در هسته مرکزی شهر منجر می‌شود.

 

این مقام مسئول یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا را حضور در مراکز پرتردد خواند و گفت: هر منطقه‌ای که تجمعات بیشتری داشته باشد به لحاظ تعداد بیمار هم آمار بالایی دارد.

 

فرماندار زنجان به اقدامات انجام شده توسط پویش‌های مردمی در رابطه با کنترل ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تامین ۱۸۰ تخت بیمارستانی، تجهیز نقاهتگاه‌ها، تامین اقلام حفاظتی مورد نیاز در این ایام و ... از جمله اقدامات قابل توجهی بود که به محض اعلام توسط فرمانداری از طرف پویش‌هایی متعداد از جمله رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و ... تامین شد.

 

عسگری با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۷۰ تخت نقاهتگاهی قبل از شیوع این ویروس در زنجان پیش بینی شده بود، گفت: هر چند اغلب مردم، صنوف و مشاغل با اجرای طرح‌ها همراهی کردند، ولی در این بین بودند افرادی که مقاومت کردند.

 

به گفته وی، با اجرای طرح تعطیلی اصناف، از بین ۳ هزار واحد صنفی که تذکر و اخطار گرفته‌اند ۳۳۵ واحد هم پلمب شده است.

 

فرماندار زنجان ادامه داد: فعالیت صنوفی که مجوز فعالیت در این ایام را دارند باید طبق قوانین و رعایت پروتکل‌های خاصی از جمله رعایت بهداشت، ضدعفونی محل کسب و تامین اقلام حفاظتی برای کارکنان انجام شود.

 

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان هم آمار تجمیعی بیماران مشکوک به کووید ۱۹ از زمان شیوع در استان را ۲ هزار و ۲۵۳ نفر اعلام کرد و گفت: ۸۲۰ نفر از این مجموع مربوط به مبتلایان قطعی به این بیماری بوده‌اند که ۱۵ نفر از آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

 

اسماعیل رحمانی آمار بیماران مشکوک مبتلا به بیماری کووید ۱۹ بستری موجود در بیمارستان‌های استان زنجان را ۳۰۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۶۲۸ نفر از بیماران مبتلای قطعی هم از زمان شیوع از مراکز درمانی استان زنجان پس از بهبودی ترخیص شده‌اند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی