تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در فضای مجازی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در فضای مجازی خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا و تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی هنری، این اقدامات در فضای مجازی آغاز و همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۵۸۳۴۲
۱۳:۳۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در فضای مجازی

دیدارنیوز ـ جعفر مروارید در خصوص برگزاری برنامه‌های اداره کل ارشاد خراسان رضوی در ایام شیوع کرونا، اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و هنر همواره ثابت کرده‌اند که در هر شرایطی در کنار مردم خواهند ماند و اکنون نیز این اداره کل با همکاری و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر برای حفظ روحیه مردم و جلوگیری از ایجاد عوارض روحی ناشی از قرنطینه خانگی، برنامه‌های متنوعی در فضای مجازی برگزار می‌کند.

 

وی بیان کرد: ۲۸ عنوان برنامه در حوزه فرهنگی در فضای مجازی برگزار شده است که شامل موارد پویش کتاب بخوانیم و اهداء کتاب به همت معاونت فرهنگی این اداره کل، جلسات شب شعر مجازی به همت انجمن‌های ادبی استان، کتاب‌خوانی مجازی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی و انتشارات به نشر، چالش کتاب، مسابقه ساخت کلیپ در خانه بمانیم، ساخت کلیپ‌هایی با موضوع‌های مرتبط، ساخت پوستر و کلیپ با عناوین موضوعی کرونا، پویش حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا، خوانش کتاب و مهمان مجازی، فراخوان خدمت افتخاری، پویش «در خانه بمانیم کتاب بخوانیم»، مسابقه کتاب‌خوانی و شعرخوانی، «نشست مجازی علمی فرهنگی و کتاب توس»، «مسابقه کرونا را شکست می‌دهیم»، «مسابقه کتاب‌خوانی»، کلیپ‌های شعرخوانی و مسابقه کروتاب و هایکو کتاب است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: برنامه‌های قرآنی این اداره کل در فضای مجازی شامل مسابقه معارفی تلاوت بر خط قاریان بین‌المللی، آموزش‌های مجازی قرآنی، تولید کلیپ پویش مفاخر قرآنی با موضوع در خانه بمانیم، تلاوت‌های مجلسی در فضای مجازی و تولید پیام‌های قرآنی توسط گروه قرآن و عترت این اداره کل است.

 

مروارید بیان کرد: هنرمندان نیز با اجرای برنامه‌های هنری در فضای مجازی در کنار مردم ماندند. اجرا‌های موسیقی سنتی توسط انجمن موسیقی خراسان، مسابقات نقاشی آنلاین برای کودکان، مسابقه استعدادشناسی موسیقی آنلاین، ساخت ۱۰۰ کلیپ، نماهنگ و تیزر تصویری و صوتی هنرمندان با عنوان "پویش در خانه بمانیم"، مسابقه استندآپ کمدی در فضای مجازی، اجرای موسیقی جشن نوروز در فضای مجازی، آموزش‌های مجازی هنر، نمایشگاه مجازی عکس، مصاحبه پرسش و پاسخ کرونا را شکست می‌دهیم، "با هم بنویسیم": آموزش و تولید آثار با محتوای اعیاد توسط انجمن خوشنویسان، اجرای موسیقی برای کادر درمانی بیمارستان‌ها در برخی از شهرستان‌ها و برگزاری جلسات مشورتی تولید فیلم در فضای مجازی، عمده‌ترین فعالیت‌های هنری انجام شده در فضای مجازی است.

 

وی اظهار کرد: این فعالیت‌ها در تمامی حوزه‌های فرهنگی هنری و قرآنی تا زمان تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی هنری ادامه خواهد داشت و امیدواریم هر چه زودتر با از بین رفتن این بیماری شاهد رونق فضا‌های فرهنگی هنری باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی