تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تعطیلی یک واحد معدنی در آبیک به دلیل ایجاد آلودگی

مدیرروابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین از تعطیلی واحد سنگ‌شکن معدن شمال شهر آبیک به‌دلیل ایجاد آلودگی و عدم توجه به اخطار‌های صادره از سوی اداره‌کل حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک خبر داد.

کد خبر: ۵۸۳۰۲
۱۱:۴۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

تعطیلی یک واحد معدنی در آبیک به دلیل ایجاد آلودگی

دیدارنیوز ـ سعید محمدی مدیرروابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اظهار کرد: واحد سنگ‌شکن معدن شمال شهر آبیک به‌دلیل عدم توجه به اخطار‌های صادره از سوی اداره‌کل حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک و ایجاد آلودگی و عدم توجه واحد در خصوص توقف عملیات، با هماهنگی دادستان شهرستان و با حضور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک و مأموران نیروی انتظامی تعطیل شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اتمام زمان مجوز محیط زیستی و پایان مهلت ۶ ماهه به واحد سنگ‌‎شکن معدن شمال شهر آبیک و عدم توجه واحد برای توقف عملیات، با هماهنگی دادستان شهرستان و با حضور مأموران کلانتری نسبت به تعطیلی واحد اقدام شد.

 

مدیرروابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: بیستم فروردین ماه ۹۹ با هماهنگی شورای تأمین شهرستان آبیک از سوی اداره‌کل حفاظت محیط زیست به این واحد ابلاغ شد تا فعالیت خود را متوقف کند که با مخالفت این واحد معدنی روبه‌رو شدیم، روز گذشته در بازدید مشاهده کردیم به فعالیت خود ادامه می‌دهد که در نهایت اقدامات قضایی صورت گرفت.

 

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین محمدی در پایان یادآور شد: استان قزوین به‌دلیل آلودگی هوای شهر آبیک اجازه فعالیت واحد‌های معدنی را نمی‌دهد بر این اساس شورای تأمین شهرستان نیز اعلام کرده است تا زمانی که استان مجوز فعالیت ندهد واحد‌های معدنی اجازه فعالیت در این شهرستان را ندارند؛ این واحد تولیدی نیز باید بر اساس تعهد داده شده واحد خود را جمع‌آوری کند.

 

فعالیت نیروگاه شهید رجایی و کارخانه سیمان در این شهر از جمله دلایل اصلی آلایندگی شهر آبیک به شمار می‌رود و در این میان بنا بر اعلام مسئولان ۱۵ درصد از آلودگی این شهر به‌دلیل فعالیت واحد‌های معدنی است که بر اساس تصمیمات مسئولین امر باید فعالیت واحد‌های معدنی درآبیک متوقف شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی