تیتر امروز

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟
دیدار بررسی می‌کند

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟

حادثه‌ای که هفته گذشته برای مرحوم سید ابراهیم رئیسی رخ داد، زمان انتخابات ریاست جمهوری را تغییر داد و همه در تیر ۱۴۰۳ منتظر حضور فردی جدید هستند، دیدار در گزارش پیش‌رو به موضوع انتخابات از نگاه...
کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری:

فعالیت تمامی مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شهرکرد ممنوع است

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد در رابطه با فعالیت انبار‌های ضایعات برای خرید و فروش زباله‌های خانگی در ایام شیوع کرونا ویروس، گفت: فعالیت تمامی مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شرایط فعلی ممنوع است.

کد خبر: ۵۸۰۹۶
۱۱:۵۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

فعالیت تمامی مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شهرکرد ممنوع است

دیدارنیوز ـ مصطفی جعفری در خصوص نحوه دفن پسماند‌های عفونی و خانگی در ایام شیوع کرونا ویروس در شهرکرد، اظهار کرد: پوشش زباله‌های خانگی در سایت‌های دفن پسماند به محض ورود خودرو‌های حامل زباله به سایت به صورت آنی انجام می‌شود.
 
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد افزود: زباله‌های خانگی با توجه به حجم بالا و نبود دستگاه‌های بی‌خطرساز مخصوص زباله (اتوکلاو) این زباله‌ها با آهک پوشش داده می‌شوند و زیر حدود ۲ متر خاک دفن و سپس آهک پاشی می‌شود.
 
وی در خصوص دفن زباله‌های عفونی، توضیح داد: ۲ شرکت در این خصوص برای دفن زباله‌های عفونی با مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند که زباله‌های عفونی پرتودهی و آتوکلاو می‌شوند و پس از بی‌خطرسازی در ترانشه‌های مخصوص سایت دفن پسماند با نظارت مرکز بهداشت دفن می‌شوند.
 
جعفری در ادامه با اشاره به معضل زباله‌گرد‌ها در سطح شهر و خطرات این موضوع در ایام شیوع کرونا ویروس، خاطرنشان کرد: موضوع زباله‌گرد‌ها یکی از معضلات شهری محسوب می‌شود که این مسئله ممکن است در این ایام خطرآفرین باشد، بنابراین برخورد با این افراد با همکاری نیروی انتظامی، بهزیستی، دستگاه قضایی و فرمانداری در دستور کار قرار گرفته است.
 
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد اضافه کرد: برای جلوگیری از ورود زباله‌گرد‌ها به سایت دفن پسماند تمام راه‌های ورودی اصلی و فرعی به این مکان مسدود شده است و زباله‌ها در کمترین زمان ممکن دفن و روی آن‌ها با آهک پوشش داده می‌شود.
 
وی همچنین در رابطه با فعالیت انبار‌های ضایعات برای خرید و فروش زباله‌های خانگی در ایام شیوع کرونا ویروس، یادآور شد: فعالیت تمامی مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شرایط فعلی در کلان شهر‌ها ممنوع است، لیست ۲۳ مرکز خرید و فروش ضایعات در شهرکرد تهیه و جهت انجام اقدامات لازم به فرمانداری ارسال شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی