تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد:

لغو طرح زوج و فرد در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، طرح زوج و فرد در تمام معابر شهری و بزرگراهی اصفهان از ساعت ۱ بعدازظهر امروز لغو شد.

کد خبر: ۵۷۹۷۹
۱۴:۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

لغو طرح زوج و فرد در اصفهان

دیدارنیوز ـ سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: باتوجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رئیس جمهور مبنی بر لغو طرح زوج و فرد به ویژه در کلانشهرها، از ساعت ۱ بعدازظهر امروز امروز (۲۴فروردین ماه) این طرح در اصفهان لغو شد.

 

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد تا قبل از ساعت ۱ بعدازظهر در اصفهان اجرا و از این ساعت به بعد لغو شد، گفت: طرح زوج و فرد در تمام معابر شهری و بزرگراهی اصفهان تا زمانی که ستاد ملی و یا استانی مبارزه با کرونا مصوبه جدیدی داشته باشد لغو می شود و ما تابع مصوبات ستاد ملی و استان هستیم.

 

رئیس پلیس راهور استان همچنین از لغو ممنوعیت سفر داخل شهرهای استان خبر داد و گفت: ورودی های استان کماکان کنترل می شود و پلاک های غیربومی استان اصفهان حق ورود به شهرهای استان را ندارند و باید از کمربندی های عبور کنند.

 

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: افزایش مبلغ جریمه قانونی است که ارتباطی با کرونا ندارد و از ابتدای اردیبهشت اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی